تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804552419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

می توان بخشی از بودجه رفاهی دستگاه های اجرایی را به بن کتاب اختصاص داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: می توان بخشی از بودجه رفاهی دستگاه های اجرایی را به بن کتاب اختصاص داد خبرگزاری پانا:معاون سیاسی، امنیتی استانداری خراسان رضوی گفت: دستگاه های اجرایی با اختصاص بودجه رفاهی می توانند در خرید بن کتاب کارکنان خود را یاری کنند.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۹ مهر ساعت 11:22



به گزارش خبرگزاری پانا، سید محسن صادقی در جلسه هماهنگی شانزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران "مشهد مقدس " با بیان اینکه شانزدهمین نمایشگاه کتاب ناشران ایران "مشهد " یک رخداد فرهنگی و تاثیرگذار است؛ اظهار کرد: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نمایشگاهی با حضور 600 ناشر یک رخداد فرهنگی و تاثیرگذار است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه پس از تهران بزرگترین نمایشگاه است که انتظار می رود برگزار کنندگان نقاط ضعف سال گذشته را برطرف کنند.
دکتر صادقی تصریح کرد: امسال شانزدهمین نمایشگاه کتاب مشهد با عضویت و همکاری 23 دستگاه و نهاد فعالیت خود را آغاز می کند که ضروری است در بخش تعهدات مالی نمایندگان دستگاه با مدیران در جهت تامین منابع مالی هماهنگ کنند.
وی ادامه با بیان اینکه در صورت امکان ضروری است شرایط حضور شهرستان ها را در این رخداد فرهنگی ایجاد شود افزود: با توجه به اینکه مشهد میزبان زائران حضرت رضا (ع) است بنابراین ضروری است امکان بهره مندی از نمایشگاه کتاب برای این افراد میسر شود .
سید محسن صادقی با اشاره به حضور 156 واحد دانشگاهی در استان گفت: کتابخانه های این واحد های دانشگاهی به کتابهایی نیاز دارند که می تواند از تخفیف های نمایشگاه برخوردار شوند بنابراین ضروری است اطلاع رسانی در این خصوص صورت گیرد و روسای دانشگاه از این فرصت استفاده کنند.
وی با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر 5 هزار مخاطب از این نمایشگاه بازدید کردند گفت: برگزار کنندگان این نمایشگاه سعی کنند با اطلاع رسانی مناسب تعداد بازدید کنندگان و بهره مندان را افزایش دهند بنابر این در این حوزه نقش رسانه ها بویژه صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی پر رنگتر از گذشته می باشد .
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی مخاطب خاص نمایشگاه را دانش آموزان و دانشگاهیان خواند و افزود: انتظار می رود برگزار کنندگان به همراه روسای دانشگاه ها و آموزش و پرورش ارائه تسهیلات به این جامعه را ویژه تر ببینند.
وی تاکید کرد: ضروری است شهرداری در تبلیغات شهری ،نیروی انتظامی در موضوع ترافیک و رسانه های مکتوب و غیر مکتوب در بخش اطلاع رسانی  این نمایشگاه را حمایت کنند.
وی فعالیت در خصوص برنامه های ماه محرم در نمایشگاه افزود: برنامه های پیش بینی شده در این حوزه و نیز فعالیت های سرای قلم اقدام مناسب، موثری و بسیار پسندیده است .
وی تاکید کرد: در بحث ایاب و ذهاب ضروری است خدماتی ویژه ارائه شود و تمهیدات بهتری به مخاطبان ارائه شود.
در ادامه این مراسم سید سعید سرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی ضمن ارائه گزارش اظهار داشت: سه ماه است که دبیرخانه شانزدهمین نمایشگاه کتاب در استان جلسات خود را برگزار کرده و سعی دارد  با بهره مندی از نقطه نظرات صاحبنظران نقاط ضعف را در این دوره نمایشگاه کاهش دهد.
وی تاکید کرد: امسال یکی از مهمترین رویداد های نمایشگاه کتاب مشهد حضور مستقل نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان خراسان رضوی است که متاسفانه تاکنون مغفول مانده بود.
وی ادامه داد: بنا داریم اولین تجربه خود را در حوزه نمایشگاه رسانه های دیجیتال در فضایی به متراژ1200 مترمربع در سالن بهار داشته باشیم
وی ادامه داد: 125 متقاضی شرکت در بخش رسانه های دیجیتال  ثبت نام کرده اند که ما نمی توانیم پاسخگوی تمام متقاضیان باشیم و تنها با 60غرفه میزبان علاقه مندان هستیم .
در ادامه این نشست حسین مسگرانی معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: امسال در شانزدهمین دوره نمایشگاه کتاب مشهد 520 ناشر شرکت دارند و به ارائه آخرین دستاوردهای خود می پردازند.
وی ادامه داد: شانزدهمین نمایشگاه کتاب مشهد امسال دوم آبانماه با حضور دکتر صالحی، معاون فرهنگی وزیر ارشاد افتتاح می شود و تا نهم آبانماه از ساعت 14 الی 21 میزبان علاقه مندان می باشد .
وی اظهار داشت : امسال با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 600 میلیون تومان بن کتاب به نمایشگاه کتاب مشهد  اختصاص یافته که در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت .
وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه امسال با ایام محرم مصادف شده است افزود: امسال در ایام برپایی این نمایشگاه نمایش های آیینی ، تعزیه وشب شعر عاشورایی ... را در کنار بخش های دیگر نمایشگاه شاهد هستیم .
وی تصریح کرد : امسال در نمایشگاه بخش شب های فرهنگی را به میزبانی شهرستان های نیشابور ، تربت حیدریه، و گناباد برگزار خواهیم کرد که در این شبها ، رونمایی از کتاب ، نشست با بزرگان و صاحبنظران عرصه قلم این شهرستان ها برپا خواهد شد .
وی در خصوص برنامه های سرای اهل قلم اظهار داشت : رونمایی از کتاب ، نشست های تخصصی روش مطالعه ، و نهضت مطالعه و کتابخوانی ، و..... از برنامه های این سرای است .
وی در ادامه افزود : در بخش کودک و نوجوان50 ناشر ثبت نام کردندکه با ارائه کتابهای خود در عناوین گوناگون پاسخگوی این قشر از جامعه می باشند .
مسگرانی با بیان اینکه در این نمایشگاه 18 سازمان و نهاد حضور خواهند داشت گفت: سازمانها ونهاد های یادشده در بخش های مختلف حوزه فرهنگ کتابخوانی، خدمات کتابداری، اسناد کتابداری و رسانه به ارائه خدمات می پردازند .
معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به این که منتخبان کتاب سال 93 در نمایشگاه کتاب مشهد در آبان ماه امسال مورد تقدیر قرار می‌گیرند،تصریح کرد: کلیه کتاب‌هایی که از خرداد ماه سال گذشته تا پایان خرداد ماه امسال در خراسان رضوی و توسط انتشارات این استان چاپ شده‌اند و یازدهمین دوره انتخاب کتاب سال شرکت داشتند آثار برتر در نمایشگاه کتاب مشهد  در مراسم اختتامیه تقدیر می‌شوند.
در ادامه این نشست "محمد کاظم دبیری" دبیر نخستین نمایشگاه دیجیتال استان خراسان رضوی اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری مرکز توسعه فناوری اطلاعات دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در روز شنبه سوم آبانماه در نمایشگاه بین المللی مشهد افتتاح می شود.
وی ادامه داد : این نمایشگاه تولید کنندگان رسانه های دیجیتال مبتنی بر رسانه های برخط مبتنی بر شبکه، سرویس های مخابراتی مبتنی بر موبایل، رسانه های مبتنی بر حامل های فیزیکی دیجیتال از قبیل بسته های نرم افزاری و بازی های یارانه ای و سرگرمی را ارائه می کنند.
دبیری  از برگزاری هفت کارگاه آموزشی در برپایی این نمایشگاه خبر داد و افزود : اقتصاد رسانه های دیجیتال ، امنیت فضای مجازی ، پدافند سایبری ، سواد اطلاعاتی و رسانه ای ، بازی های رایانه ای ، شبکه های اجتماعی و نیز شهروند الکترونیک عناوین کارگاه ها می باشد .
دبیر نخستین دوره نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان خراسان رضوی تصریح کرد : 121 متقاضی جهت شرکت در نمایشگاه ثبت نام کرده اند که به دلیل کمبود فضا ما تنها پذیرای تعداد محدودی از متقاضیان هستیم .
وی تعداد غرفه های این بخش را 60 غرفه خواند و افزود: در این بخش خانه های دیجیتال مشهد، موسسات رسانه های دیجیتال حضوردارند.
 
در ادامه این نشست انتظارات ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب و رسانه های دیجیتال از دستگاه هاو ادارات و سازمان مطرح شد.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن