تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798697207




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستگاههای اجرایی مطالبات خود را از بودجه 94 ارائه کنند/ فراهم کردن امکان اعزام مبلغ به روستاها


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > آذربایجان غربی سعادت خواستار شد:
دستگاههای اجرایی مطالبات خود را از بودجه 94 ارائه کنند/ فراهم کردن امکان اعزام مبلغ به روستاها
ارومیه - خبرگزاری مهر: استاندار آذربایجان غربی بر لزوم جمع بندی و ارائه مشکلات و مسائل، برای جذب اعتبارات از بودجه سال 94 تاکید کرد.



به گزارش خبرنگار مهر، قربانعلی سعادت شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی با اشاره به اينكه بودجه سال 94 در آستانه تنظيم و تدوين است، افزود: مديران و مسئولان استاني باید مسائل، مشكلات، چالشها و كمبودهاي مالي خود را در قالب يك گزارش جمع بندي و ارائه كنند تا در بودجه سال 94 پيگيري و رفع اين مشكلات لحاظ شود. وی ضمن تاكيد بر توجه جدي مسئولان استان به راهبرد مديريت بدون پول، با توجه به کمبود اعتبارات، اظهار داشت: اينكه مديران بودجه و اعتبارات دريافت كنند و آنها را در مسير درست هزينه كنند نه تنها هنر نيست بلكه وظيفه است لذا در شرايط كنوني آنچه كه بايد بطور جدي مورد توجه مديران قرار گيرد كار كردن و مديريت بدون پول است. استاندار آذربایجان غربی با اشاره به سياستهاي كلي ابلاغي از سوي رهبر معظم انقلاب در بخش هاي جمعيت، اقتصاد مقاومتي و سلامت، عنوان کرد: سياست هاي ابلاغي رهبر معظم انقلاب تنها و صرفا براي گفت و شنود نيست بلكه ملاك عمل بوده و تلاش براي تحقق ابن سياستها بايد مورد توجه قرار گيرد. سعادت با اشاره به لزوم رسيدگي به وضعيت نمازخانه ها و مساجد بين راهي، مساجد شبانه روزي، بيمه خادمين مساجد، آسان کردن شرايط ازدواج جوانان، استفاده از ظرفيتهاي خيرين مسجدساز و اعزام مبلغ ديني به روستاها و مناطق مرزي، گفت: امکانات و زیر ساختهای لازم برای حضور مبلغات در روستاها فراهم می شود. وی بيكاري را دغدغه و خواسته اصلي مردم آذربایجان غربی دانست و ادامه داد: از مديران و مسئولان انتظار دارم نسبت به بحث اشتغالزايي جوانان و فارغ التحصيلان دانشگاهي احساس مسئوليت جدي داشته باشند و با تمام توان و تلاش براي رفع معضل بيكاري در استان كار كنند. وی با بیان اینکه مديران و مسئولان استاني باید بيكاران مربوط به حوزه خود را شناسايي و در قالب يك گزارش به دبيرخانه شوراي اداري استان ارائه كنند تا بتوانيم با اتخاذ تدابير لازم براي رفع مشكل بيكاري اين افراد تصميم گيري كنيم، گفت: پارك علم و فناوري و شركتهاي دانش بنيان از ظرفيت هاي مناسب در جهت اشتغالزايي جوانان است. استاندار آذربایجان غربی خواستار توجه مديران و مسئولان به توسعه و ترويج فعاليتهاي اين حوزه ها شد و افزود: ايجاد زمينه اشتغال براي جوانان  از جمله كارهاي ماندگار مديران و مسئولان بوده و هر مدير و مسئولي در هر رده و بخشي كه بتواند فرصت هاي شغلي براي جوانان ايجاد كند يقينا نزد خداوند ماجور خواهد بود.

توصيه‌هاي حضرت علي(ع) به مالك اشتر سرلوحه كار مدیران باشد نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این جلسه ضمن تاکید بر اینکه مديران و  مسئولان، توصيه هاي حضرت علي(ع) به مالك اشتر را سرلوحه كار خود قرار دهند، افزود: امیدواریم با عمل و تاسي به دستورات و سفارشات پیامبر اسلام (ص) و ائمه معصومین بتوانيم ادامه دهنده راه و مكتب اين بزرگان باشيم. حجت الاسلام سید مهدی قریشی خواستار بازخوانی رهنمودها و راهنمایی های امام علی (ع) به مالک اشتر، توسط مسئولان و مدیران شد و اظهار داشت: چرا که این سفارشات در مدیریت و خدمتگزاري به مسلمین مفید حال است .

وی مدیران را به داشتن رحمت و محبت به مردم، داشتن روحيه عفو و گذشت از خطاها، از بین بردن کینه‌‌ها و نزدیکی با افرادی که بیان کننده حق هستند سفارش و عنوان کرد: امیدواریم مدیران با خلوص نیت و عمل به دستورات معصومین(ع) بتوانند در اداره و حل مشکلات استان قدمهای خوبی برداشته و آینده خوب و روشنی را براي استان رقم زنند.

برنامه ریزی جهت اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری در آذربایجان غربی معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار آذربایجان غربی نیز در این جلسه با اشاره به برنامه ریزیهای انجام شده در جهت اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری کشور در استان، گفت: فرهنگ سازی و اشاعه مفاهیم 8 برنامه جدید اصلاح نظام اداری از طريق برگزاری همایش و کارگاه آموزشی مدیران و کارشناسان رابط تحول اداری و تنظیم بخشنامه های اجرایی اجرایی می شود. نادر صفرزاده برنامه ریزی و تعریف  40 پروژه استانی با تعیین مسئول و همکاران پروژه از بین کارشناسان معاونت و تنظیم چارت و وزن دهی عملیاتهای هر پروژه برای اجرا و نظارت بهتر بر 8 برنامه نقشه راه اصلاح نظام اداری را از دیگر اقدامات در جهت اجرايي کردن طرح تحول نظام اداري در استان عنوان كرد.

وي اعمال راهبرد مشاوره و ارزیابی همراه و همزمان، توجه ویژه و تعریف پروژه و برنامه ریزی برای برنامه های مغفول مانده از 8 برنامه اصلاح نظام اداری به ویژه برنامه پنجم و ششم، توجه ویژه به موضوع کارسنجی در نیروهای انسانی، سیاستگذاری در خصوص ایجاد شبکه های ترویجی – اجرایی  را از ديگر اقدامات در راستاي تحول نظام اداري استان برشمرد.


۱۳۹۳/۷/۱۵ - ۰۹:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن