تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819613621




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس جمهور: در مذاکرات هسته ای ما هم اکنون پیروز هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: رئیس جمهور: در مذاکرات هسته ای ما هم اکنون پیروز هستیم


رئیس جمهور تصریح کرد : این حرف که می گویند ایران فقط مرکز طلای سیاه نیست بلکه مرکز طلای خاکستری هم هست حرف درستی است. دکتر روحانی افزود : خیلی ها سوال می کنند که آیا در مذاکرات هسته ای پیروز می شویم پاسخ من به آنها این است ما هم اکنون پیروز هستیم . به گزارش واحد مرکزی خبر، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در هشتمین همایش ملی نخبگان جوان و نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی نخبگان با بیان اینکه ایرانیان با مغز ، استعداد و تلاششان در گذشته تاریخ توانسته اند و امروز نیز توان خود را ثابت کرده اند افزود : ما چطور توانسته ایم  در این 35 سال در برابر انواع فشارها بایستیم و مقاومت کنیم و پیروز شویم.
آغاز هشتمین همایش سالانه نخبگان جوان با حضور رئیس جمهور

وی اضافه کرد : خیلی ها سوال می کنند که آیا در مذاکرات هسته ای پیروز می شویم یا خیر و پاسخ من به  آنها این است که ما هم اکنون پیروز هستیم ، اینکه نمایندگان یک ملت در برابر 6 قدرت بزرگ نشسته اند استدلال و بحث می کنند و سخن آنها را رد می کنند و حرف خود را به کرسی می نشانند و قدرت چانه زنی سیاسی دارند؛ این به معنای پیروزی یک ملت بزرگ به نام ایران عزیز است.
رئیس جمهور گفت : امروز ما پیروزیم و فردا هم به حول و قوه الهی در این صحنه و در بسیاری از صحنه ها پیروز خواهیم بود، اگر تلاش ، جهاد ، اعتماد به نفس و خود باوری در کنار ما باشد .
دکتر روحانی با بیان اینکه  همه چیز از خود باوری، حس ایثار و فداکاری آغاز می شود تصریح کرد : تنها علم دوستی کافی نیست و ما نیاز به میهن دوستی،‌انسان دوستی و اخلاق  گرایی داریم.
وی افزود : هر روز که خودمان را آماده کنیم تا تمام استعداد ، وقت و فرصت مان را فدای ایران ، تاریخ و فرهنگ ملت عزیز و بزرگ ایران کنیم آن روز ، پیروزی بزرگ برای ایران است. ملت و سرزمین ایران سرزمینی نخبه‌ پرور است
رئیس جمهور گفت: جمع نخبگان آن هم نخبگان جوان برای همه ما امیدبخش و امیدآفرین است.
آقای روحانی در آستانه ماه محرم افزود: کم‌کم به سمت آستانه ایثار، فداکاری و الگوپروری آن بزرگان صحنه شهامت و شجاعت نزدیک می‌شویم.
وی گفت: رسیدن هر ملتی به قله‌های آرزوها و حتی رؤیاهایش، به دست نخبگان، آن هم نخبگان جوان امکان‌پذیر است.
رئیس جمهور افزود: نخبگان هستند که می توانند ملتی را در سطحی بالاتر برای نگاه به جهان قرار دهند.
دکتر روحانی گفت: این سخن درست است که ملت ایران و سرزمین ایران سرزمینی نخبه‌پرور است، در کدام  کشور و سرزمین آن همه اندیشمندان و بزرگانی چون خوارزمی، ابوریحان بیرونی، ابن سینا، رازی، سعدی، فردوسی و مولانا و ده‌ها و صدها اندیشمند بزرگ را  بیابیم.
وی تصریح کرد: خداوند استعداد لازم را برای پرواز، در اختیار این سرزمین و این ملت قرار داده است.
رئیس جمهور در ادامه گفت: ‌استعداد و هوش برتر  به تنهایی ما را به هدف نمی رساند . روحانی افزود : هوش برتر ، توام با جهاد  ، تلاش ، از خود گذشتگی و شهامت ما را به سرمنزل مقصود می رساند .
وی گفت : ‌اگر نخبه ای نتواند ایده خود را به علت آنکه ممکن است شکست بخورد مطرح کند و شهامت طرح آن را نداشته باشد، در بسیاری از زمینه ها ناموفق خواهد بود .
رئیس جمهور افزود : چه اشکالی دارد ما ایده و طرحی را مطرح کنیم و در پایان تحقیق و تلاشمان به اشتباه بودن طرح یا راهمان پی ببریم .
روحانی گفت :‌ فهم آن اشتباه یک پله برای پیشرفت است و زمینه ای  برای حرکت و گام نو خواهد شد .
وی اضافه کرد: البته بنیاد ملی نخبگان و دولت باید خسارت این گونه شهامت ها و شکست ها را از لحاظ مادی و معنوی جبران کند تا فرد بداند امکان خطر پذیری وجود دارد و موضوعی که به نظرش درست می آید آن را مطرح کند و به کرسی آزمایش بنشاند ولو اینکه پایانش گاهی پیروزی و گاهی شکست باشد.
رئیس جمهور افزود : در کنار استعداد نیاز به جهاد و تلاش مستمر داریم و در کنار آن نیاز به شهامت ، ریسک و خطر پذیری برای شکست؛ آن وقت می توانیم پله های موفقیت را بپیماییم.
هشتمین همایش سالانه نخبگان جوان صبح امروز سه‌شنبه با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی رییس‌جمهور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی آغاز شد.
آغاز هشتمین همایش سالانه نخبگان جوان

در این مراسم، سورنا ستاری معاون علمی فناوری رییس‌جمهور، الهام امین‌زاده معاون حقوقی رییس‌جمهور، حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رییس‌جمهور، محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم، حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی و حسین فریدون برادر و دستیار ویژه رییس‌جمهور حضور دارند.
هشتمین همایش ملی نخبگان جوان طی امروز و فردا برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان طی آن در کارگاه‌ های و نشست‌های مختلف تخصصی شرکت می‌کنند.
 


سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن