تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820384036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برف و سرما و تعطیلی مدارس اردبیل و مازندران/ چهار روستای نوشهر در محاصره کامل سیلاب


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: برف و سرما و تعطیلی مدارس اردبیل و مازندران/ چهار روستای نوشهر در محاصره کامل سیلاب


بارش برف و برودت هوا مدارس استان اردبیل را تعطیل کرد. فرماندار نوشهر نیز بر ارسال هرچه سریع‌تر آذوقه به پنج روستای سیل‌زده تاکید کرد و گفت: دانش‌آموزان این پنج روستا امروز تعطیل هستند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر ، بارش برف و برودت هوا مدارس استان اردبیل را تعطیل کرد. روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل اعلام کرد به علت بارش برف و برودت هوا مقاطع پیش دبستانی و ابتدایی نوبت صبح در اردبیل، سرعین، نیر، هیر، مشگین شهر، ارشق و لاهرود و در خلخال فقط مقطع پیش دبستانی نوبت صبح تعطیل است.

چهار روستای نوشهر در محاصره کامل سیلاب  فرماندار نوشهر گفت که چهار روستای این شهرستان به دنبال بارندگی های شب گذشته تا کنون و وقوع سیل در محاصره کامل آب قرار گرفته است. «محمدعلی قمی اویلی»  با اشاره به برگزاری نشست ستاد بحران شهرستان های نوشهر و چالوس به میزبانی فرمانداری نوشهر، گفت: در این نشست تبعات و آثار و خسارت های وارد شده به مردم در اثر بارندگی و جاری شدن سیل بررسی شد.

وی در ادامه افزود: روستاهای ملکار، حوض کتی، کهنه سرا و مزگاه روستاهایی شهرستان نوشهر هستند که در محاصره قرار گرفته اند و مدیریت بحران قول مساعدت داده تا مشکلات این روستاها حل شود. فرماندار نوشهر تاکید کرد: درباره گندابرود نیز قرار است نشستی با حضور فرماندار و دیگر مسوولان شهرستان چالوس در نوشهر برگزار شد و آسیب شناسی دقیق درباره علل وقوع سیل صورت گیرد.

فرماندار نوشهر بر ارسال هرچه سریع‌تر آذوقه به پنج روستای سیل‌زده تاکید کرد و گفت: دانش‌آموزان این پنج روستا امروز تعطیل هستند. قمی‌اویلی بیان داشت: برای کمک به این خانواده‌های آسیب‌دیده از سیل، ضرورت دارد تا ستاد مدیریت بحران مازندران و دستگاه‌های مربوطه تمهیداتی بیندیشند تا در بهای گاز مصرفی آنها تخفیفات ویژه‌ای لحاظ شود تا در کنار مشکلاتی که سیل برای آنها به‌ وجود آورده، از نظر پرداخت بهای سوخت با توجه به شرایط به ‌وجود آمده برای این خانوارها، دچار مشکل نشوند.

بر اساس پیش بینی های سازمان هواشناسی ، به دلیل بارش شدید باران و بارش برف در ارتفاعات و مناطق مرتفع و کوهستانی، آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و اختلال در تردد جاده ها پیش بینی می شود.

همچنین امروز سه شنبه، استان‌های اردبیل، کردستان، زنجان، قزوین، ایلام، لرستان، همدان، مرکزی، خوزستان، تهران و البرز، چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب اصفهان، شمال غرب فارس، بوشهر و غرب سمنان این شرایط وجود خواهد داشت. در روز چهارشنبه آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها در شمال سمنان و خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

بر این اساس، آسمان تهران امروز سه‌شنبه با بارش باران گاهی رعد وبرق و در ارتفاعات بارش برف و وزش باد نیز همراه خواهد بود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به 7 و 16 درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز چهارشنبه نیز آسمان پایتخت نیمه ابری درپاره ای نقاط وزش بادشدید پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز به 6 و 15درجه سانتیگراد خواهد رسید.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: سامانه بارشی چهارشنبه در شمال شرق و شرق کشور فعال بوده و بتدریج اواخر وقت چهارشنبه از کشور خارج خواهد شد.

وظیفه اظهار داشت: با توجه به بارش برف و بارندگی شدید در مناطق غربی و شمالی کشور آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و در مناطق سردسیر اختلال در تردد جاده ها پیش بینی می شود.  
دانلود

لینک را کپی کنید


سه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن