تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819843799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت بيش از 10 هزار زائر بيت الله الحرام از طريق فرودگاه امام (ره)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مهر ۱۳۹۳ (۹:۵۹ق.ظ)
بازگشت بيش از 10 هزار زائر بيت الله الحرام از طريق فرودگاه امام (ره) مدير کل فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) گفت: بيش از 10 هزار نفر از زائران بيت الله الحرام از 17 مهرماه تاکنون از طريق فرودگاه امام خميني (ره) به کشور بازگشتند.
به گزارش خبرگزاري موج، سعيد چلندري با اعلام اينکه عمليات انتقال حجاج بيت الله الحرام از طريق فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) و توسط شرکت هاي هوايي ماهان، سعودي و ايران اير انجام مي شود، گفت: از ابتداي عمليات بازگشت حجاج تا 26 مهر ماه، تعداد 32 پرواز صورت گرفته که 76 کاروان توسط شرکت‌هاي هواپيمايي ايران اير، ماهان و سعودي از شهرهاي مدينه و جده بوده است.
به گفته وي، در برخي از موارد علت تأخير ورودي به فرودگاه امام خميني (ره) و ديگر فرودگاه‌هاي کشور، ترافيک سيار بالاي ترمينال هاي جده بوده است.
وي ادامه داد: با توجه به درخواستي که زائرين بيت الله الحرام و مسوولين سازمان حج و زيارت داشتند، بارهاي آنها در فرودگاه امام خميني (ره) تحويل خود آنها مي شود.
مدير کل فرودگاه امام خميني (ره) بيان کرد: در عمليات برگشت حجاج تاکنون 8 پرواز توسط شرکت ماهان، 8 پرواز شرکت سعودي و 16 پرواز را شرکت ايران اير انجام شد است.
چلندري گفت: مدت زمان ميانگين ترخيص حجاج از ابتداي ورود هواپيما به فرودگاه تا خروج کامل آنها 43 دقيقه بوده است که اميدواريم تا انتهاي عمليات برگشت، رضايتمندي حجاج از ارايه خدمات اين فرودگاه حاصل شود.
مدير کل فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) با اشاره به اينکه روزانه 1200 تا 1600 حاجي از طريق اين فرودگاه وارد ميهن اسلامي مي شوند، اظهار کرد: اين تعداد حجاج با چهار پرواز انتقال داده خواهند شد.
چلندري خاطرنشان کرد: عمليات بازگشت حجاج به ميهن تا 7 آبان ماه ادامه خواهد داشت و بيش از 20 هزار زائر را از استان هاي تهران، قم، قزوين، البرز، لرستان و سمنان پذيرا خواهيم بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن