تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820825158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه فعالیت های ورزشی در حوزه قهرمانی باعث افزایش غرور ملی می شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان زاهدی:
توسعه فعالیت های ورزشی در حوزه قهرمانی باعث افزایش غرور ملی می شود
سنندج – خبرگزاری مهر: استاندار کردستان با اشاره به این مطلب که ورزش در بعد قهرمانی غرور ملی را به دنبال دارد، گفت: ملت ها برای پایداری در عرصه های جهانی به غرور ملی نیاز دارند.



به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد زاهدی شامگاه دوشنبه در گردهمایی روسای هئیت های ورزشی و تجلیل از مدال آوران استان کردستان اظهار داشت: غرور ملی با ورزش امکان پذیر است و انتظار می رود بسترهای لازم در این زمینه فراهم شود. وی افزود: غرور ورزشی نیاز اساسی کشور در عرصه های بین المللی است و این همه سرمایه گذاری بر روی پر طرفدار ترین مسئله دنیا برای ارتقای غرور ملی یک کشور در عرصه جهانی است. استاندار کردستان بیان کرد: ورزشکاران در عرصه های جهانی می توانند نمادها، ارزش ها، فرهنگ ها و گویش های یک کشور را به دیگر کشور ها انتقال دهد و پیام آور پیشرفت و توسعه در کشور باشد. زاهدی یادآور شد: ایران مایه اصلی ورزش را که همان ورزشکار است، دارد و این امر یک امتیاز مثبت نسبت به کشورهای است که ورزشکار خریداری می کنند. وی ادامه داد: باید از این پتانسیل ها و ظرفیت ها در راستای توسعه ورزش و درخشش ورزشکاران نام  آورا ایران در عرصه های ملی و بین المللی استفاده کنیم. استاندار کردستان گفت: کردستان در بحث غرور ملی وظیفه سنگینی را دارد چرا که مردم کرد اصیل ترین قوم آریایی هستند. نیاز هفت هزار میلیارد تومانی برای اتمام پروژه های عمرانی در کردستان زاهدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: دو بحث عمده در حوزه مسائل مالی در استان کردستان وجود دارد که یکی از آن اعتبارات جاری است که متاسفانه پایه بودجه ورزش استان در گذشته تا به امروز ضعیف بوده است. وی افزود: دیگری بحث اعتبارات عمرانی است که استان کردستان هفت هزار میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه های عمرانی نیاز دارد. استاندار کردستان بیان کرد: جمع اعتبارات ماده 180، نفت، ملی و استانی کردستان 26 میلیارد و 700 میلیون تومان است و پروژه های عمرانی به تنهایی برای اتمام هفت هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند. زاهدی یادآور شد: متاسفانه کلنگ زنی های بی جا و بیهوده بدون تامین اعتبار و توجیهه کارشناسان تمامی حوزه های مرتبط با عمران استان حتی ورزش را با مشکل رو به رو کرده است. وی ادامه داد: همچنین بسیاری از زمین ها معارض دارند و تملک آنها برای دولت هزینه های گزافی را در پی دارد و همین امر عامل اصلی برای عقب ماندگی در تمام حوزه ها در کشور است. استاندار کردستان همچنین به عدم ثبات مدیریتی در استان اشاره کرد و گفت: این روند بربدنه ورزش استان آسیب وارد کرده است و انتظار می رود این امر دیگر در حوزه ورزش استان تکرار نشود. زاهدی اظهار داشت: شورای عالی ورزش استان باید به جد پیگیری شود و در آن به مشکلات حوزه ورش به صورت منطقی و مطابق با نیاز استان نگاه، بررسی و حل شود. وی همچنین به نیاز استان برای حضور در بازی های آسیایی اشاره کرد و افزود: انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد حضور و درخشش ورزشکاران کردستانی در بازی های آسیایی و ملی باشیم.


۱۳۹۳/۷/۲۹ - ۰۹:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن