تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820244162




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اجرایی شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان مجیدی:
مطالبات فرهنگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها اجرایی شود
نهاوند - خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان گفت: مطالبات مقام معظم رهبری در بخش فرهنگی در دانشگاه‌ها اجرا شود.



به گزارش خبرنگار مهر، سردار مظاهر مجیدی بعدازظهر دوشنبه در دیدار با روسای دانشگاه‌ها و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی دانشگاه‌های نهاوند در مسجد سپاه ناحیه نهاوند اظهار داشت: مطالبات مقام معظم رهبری آنقدر عمیق و گسترده است که همه اساتید و دانشگاهیان در هر سطح و یا رشته علمی می‌توانند در تحقق و اجرایی شدن آنها به سهم خود نقش ایفاء کنند. سردار مجیدی گفت: طبق نظر مقام معظم رهبری در بخش فرهنگ باید خیلی قوی تر عمل و باید تلاش شود منویات معظم له را در دانشگاه ها نهادینه کنیم تا بتوانیم سربازان خوبی در مقابله با جنگ نرم و فرهنگی دشمن، در دانشگاه ها تربیت کرده و آینده انقلاب را تضمین کنیم. وی افزود: انقلاب اسلامی به فضل الهی و فداکاری جوانان غیور ایران اسلامی هشت سال با دست خالی و تنها با اتکال به قدرت الهی دشمنان خود را از سرزمین مقدس ایران اسلامی بیرون کرد و طعم شکست ذلت بار را بر آنان چشاند. جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان عنوان کرد: آمریکا به دنبال ضربه وارد کردن بر ایران در جنگ نرم است که در این راه وظیفه دانشگاهیان به عنوان سربازان مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن  وظیفه مهم و سنگینی است. سردار مظاهر مجیدی بیان داشت: اگر دیدگاه های امام راحل و مقام معظم رهبری در مورد دشمن شناسی در دانشگاه‌های ما تدریس شود دانشجویان و اساتید بهتر و راحت تر می توانند در مقابل توطئه های دشمنان نظام مقدس اسلامی مقابله کنند و نقشه های آنان را نقش بر آب کنند. سردار مجیدی با اشاره به برنامه‌های پوچ و بی‌معنی شبکه‌های ماهواره‌ای دشمنان ایران اسلامی افزود: شبکه‌های ماهواره‌ای به دنبال عادی کردن روابط بین نامحرمان و به حاشیه بردن موضوع عفاف و حجاب و بی غیرت کردن جوانان ما هستند. وی اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی امروز به وسیله جنگ نرم و تغییر سبک زندگی اسلامی به دنبال لطمه زدن به جمهوری اسلامی هستند اما ملت ایران به وسیله ایمان به خدا، بصیرت و ولایت مداری باردگیر فتنه های آنان را نقش برآب می کنند. جانشین فرمانده سپاه انصار‌الحسین(ع) استان همدان گفت: باید جوانان ما هوشیار باشند و فریب دشمن را نخورند. در جنگ نرم، مجروح عملیات و جنگ‌ها افرادی هستند که فریب خورده و با مواردی چون بدحجابی به دشمن در رسیدن به اهداف شوم کمک می‌کنند.  


۱۳۹۳/۷/۲۸ - ۱۶:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن