تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820225514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعمير وباز سازي 55 واحد مسکوني مددجويان کميته امداد بجنورد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۳۶ب.ظ)
تعمير وباز سازي 55 واحد مسکوني مددجويان کميته امداد بجنورد مديركميته امداد امام خميني (ره) بجنورد از تعمير وبازسازي 55 واحد مسکوني خانواده هاي تحت حمايت اين نهاد در نيمه نخست امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، رضا وحداني با اشاره به اينکه تعميرات وبازسازي منازل مسکوني مددجويان در قالب جزيي وکلي صورت مي پذيرد، خاطر نشان کرد: براي انجام اين تعميرات مجموعا بيش از 653 ميليون ريال از محل منابع دولتي و در آمد ها هزينه شده است.
وي خاطر نشان کرد: دراين مدت 51 خانواده محروم ونيازمند از تعميرات کلي و4 خانواده نيز از تعميرات جزيي بهره مند شدند.
مديركميته امداد امام خميني (ره) بجنورد در ادامه ياد آور شد: در راستاي تامين سلامت محيط زندگي مددجويان در اين مدت 11مورد حمام وسرويس بهداشتي نيز براي اين خانواده احداث شده است.
وي از جمله خدمات عمراني کميته امداد به خانواده هاي تحت حمايت را كمك به احداث و يا خريد مسكن، تعميرات جزئي و كلي ساختمان، حصاركشي، احداث حمام، احداث سرويس بهداشتي برشمردو افزود: احداث آشپزخانه، اخذ انشعاب آب، برق و گاز، پرداخت وام مسكن به خانوارهاي نيازمند غير تحت حمايت، احداث مسكن مناسب براي مددجويان روستايي ومقيم شهرها از ديگر اين خدمات محسوب مي شود.
وحداني يکي از مهمترين فعاليت هاي کميته امداد را تامين مسکن براي محرومان ذکر کرد و گفت: در حال حاضر خيرين نيز در اين امر به طرق مختلف کميته امداد را ياري مي کنند.
وي گفت: برخي از آنان فقط زمين در اختيار کميته امداد قرار مي دهند، و برخي ديگر هزينه مربوط به ساخت ساختمان را پرداخت مي نمايند.
وي ادامه داد: البته اميد است با گسترش اين کار خداپسندانه در بين خيرين بزودي شاهد رفع نياز محرومين در حوزه هاي مختلف باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن