تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز زمين باقى نمى‏ماند مگر آن كه در آن دانشمندى وجود دارد كه حق را از باطل مى‏ش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820220322




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۱۰ واحد مسکوني ويژه مددجويان کميته امداد استان قم در دست احداث است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مهر ۱۳۹۳ (۱۹:۲۵ب.ظ)
مديرکل کميته امداد امام خميني(ره) استان قم: ۱۱۰ واحد مسکوني ويژه مددجويان کميته امداد استان قم در دست احداث است مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان قم گفت: تنها با دريافت ۱۵ ميليون تومان از هر خانواده اقدام به واگذاري مسکن به آن‌ها کرده‌ايم و اگر خانواده‌اي توان پرداخت اين هزينه را نداشته باشد از دريافت آن صرف نظر مي‌کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالله جلالي در مراسم افتتاحيه پروژه‌هاي ساختمان اداري و مسکن مددجويي کميته امداد امام خميني (ره)، اظهار کرد: 28 واحد مسکوني آماده بهره‌برداري که از برکات سفر مقام معظم رهبري به قم است امروز افتتاح مي‌شود.
مديرکل کميته امداد خميني استان قم با اشاره به وضعيت پروژه‌هاي احداث شده در استان قم افزود: ساختمان اداري کميته امداد امام خميني (ره) که در منطقه 6 استان قم و با هدف خدمت به ساکنين منطقه 6، منطقه شهر قائم، چهار مردان و آستانه مقدسه احداث شده است با 600 مترمربع زمين و 1100 مترمربع زير بنا و بودجه اي معادل 20 ميليارد ريال که 550 ميليون آن توسط کميته امداد تأمين و مابقي از مصوبات سفر مقام معظم رهبري به استان قم است به 2500 نفر از شهروندان قم خدمات ارائه مي‌کند.
مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان قم با اشاره به ساخت 28 واحد مسکوني جهت سکونت خانواده‌هاي ايتام عنوان کرد: 24 واحد از اين مجموعه در منطقه پرديسان و 4 واحد ديگر در منطقه سراجه ساخته شده است.
وي افزود: پروژه 24 واحدي مسکن از مصوبات سفر مقام معظم رهبري به استان قم و 4 واحد ديگر با کمک خيرين ساخته شده است.
جلالي با عنوان اينکه واحدهاي مسکوني ساخته شده به خانواده‌هاي ايتام اختصاص دارد افزود: از مجموع پروژه 24 واحدي مسکن 7 واحد مسکوني به طور کاملاً رايگان در اختيار نيازمندان قرار گرفته است.
وي با اعلام اينکه يک پروژه 110 واحدي مسکن در استان در حال احداث است گفت: مراحل اوليه ساخت پروژه 200 واحدي مسکن نيز در دستور کار کميته امداد خميني (ره) قرار دارد.
مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان قم با اعلام اينکه مهم‌ترين مشکل مردم در استان قم مشکل مسکن است گفت: کميته امداد استان تنها با دريافت 15 ميليون تومان از هر خانواده اقدام به واگذاري مسکن به آن‌ها کرده و در صورتي که خانواده‌اي توان پرداخت اين هزينه را نداشته باشد از همين مقدار نيز چشم پوشي مي‌کنيم.
جلالي با اشاره به تأمين مسکن خانواده‌هاي ايتام با سه نفر عضو خانوار تصريح کرد: اين عملکرد در کل کشور بي سابقه است و بايد از خيران و مسئولان استان به خاطر اين اقدام تقدير کرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن