تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804753782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره برداري از 28 واحد مسکوني مددجويان کميته امداد در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۱۹ب.ظ)
بهره برداري از 28 واحد مسکوني مددجويان کميته امداد در قم 28واحد مسکوني مددجويان زير پوشش کميته امداد امام خميني (ره) با حضور سرپرست اين نهاد به بهره برداري رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، مراسم افتتاحيه پروژه‌هاي ساختمان اداري و مسکن مددجويي کميته امداد امام خميني (ره) که با حضور حسين انواري، سرپرست کميته امداد امام خميني (ره)، احمد اميرآبادي، نماينده استان قم در مجلس شوراي اسلامي، حجت‌الاسلام صالحي منش، استاندار قم، ولي‌الله بياتي، رئيس شوراي شهر قم، حجت‌الاسلام بنايي، معاون سياسي-امنيتي استاندار و مسوولان کميته امداد امام خميني (ره) در ساختمان اداري کميته امداد امام خميني (ره) در منطقه 6 استان قم برگزار شد، 28 واحد مسکوني و ساختمان اداري کميته امداد در منطقه 6 استان به بهره برداري رسيد.
بنا بر اين گزارش؛24 واحد از اين واحدهاي مسکوني در زميني به مساحت 3300 مترمربع و با هزينه يک ميليارد تومان درمنطقه پرديسان قم و چهار واحد خيرساز در جاده سراجه هر يک به مساحت 99متر مربع احداث شد.
حسين انواري در حاشيه اين مراسم بابيان اينکه کميته امداد با دستگاه هاي ديگر هيچ تفاوتي ندارد، افزود: اگر حضرت امام و رهبر معظم انقلاب برتري به اين نهاد نسبت به نهاد و سازمان هاي ديگر داده اند به دليل مردمي بودن آن است.
سرپرست کميته امداد امام خميني (ره) با بيان اينکه براساس فرمايش رهبر انقلاب کميته امداد اداره نيست و کار آن نيز اداري نمي باشد، افزود: کار امداد کار عشق و دل و برخاسته از يک ضمير پاک، معنويت و انديشه ديني است و اگر اين گونه نباشد جز رياکاري چيز ديگري نيست.
حسين انواري با اشاره به اينکه وحدت مردم يکي از پايه ها و ستون هاي انقلاب اسلامي است، افزود: حضرت امام با اسلام و وحدت مردم انقلاب اسلامي را پايه گذاري کردند و در غير اين صورت اسلام آمريکايي شکل مي گرفت.
وي با اشاره به پيروزي غزه افزود: در جنگ غزه نيز همين دو عامل اسلام و وحدت مردم بود که توانست مردم بي گناه را از ددمنشي هاي رژيم صهيونيستي نجات دهد، اما؛ متأسفانه اکنون ديده مي شود در ديگر کشورهاي اسلامي نقش اين دو عنصر کم رنگ شده است.
عضو شوراي مرکزي کميته امداد در ادامه با بيان اينکه نزديکي و اتصال دل هاي مردم جز با اتصال به حلقه الهي امکان پذير نيست، بيان داشت: اين کار از طريق عبادت هاي اجتماعي مانند احترام گذاشتن، انفاق و کمک به ديگران محقق مي شود.
وي با بيان اينکه در دين اسلام کمک به ديگران بعنوان يک تکليف و عبادت است، افزود: کساني که به ديگران کمک مي کنند انسان هاي با ارزشي هستند و با خدا معامله مي کنند و برکات فراواني را در سراسر زندگيشان دريافت مي کنند و اين گونه خيرين بيش از کمک شوندگان بهره مي برند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن