تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه يكى از شما به خانه خود وارد مى‏شود، سلام كند، چرا كه سلام بركت مى‏آورد و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814732642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش انگيزه ارتکاب به جرم در سايه ايجاد فرهنگ خود کنترلي محقق مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مهر ۱۳۹۳ (۱۱:۵۴ق.ظ)
کاهش انگيزه ارتکاب به جرم در سايه ايجاد فرهنگ خود کنترلي محقق مي شود رئيس سازمان قضائي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران در همدان با بيان اينکه بايد انگيزه ارتکاب جرم در جامعه را به صفر برسانيم، گفت: تحقق اين مهم ضمن اينکه به مطالعات عميق نياز دارد، ايجاد فرهنگ خودکنترلي در بين مردم را نيز مي‌طلبد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت الاسلام محمدکاظم بهرامي در مجمع استاني پيشگيري از وقوع جرم در نيروهاي مسلح همدان با بيان اينکه برخورداري از نعمت ولايت يکي از ارکان قدرت ايران اسلامي است، اظهار کرد: به طور حتم ولايتمداري و تبعيت از فرامين رهبري عامل موفقيت و پيشبرد امور در جامعه اسلامي است.
وي با اشاره به تأکيدات مقام معظم رهبري مبني بر لزوم توجه به تأمين امنيت در جامعه افزود: سلامت و امنيت به عنوان دو مقوله مهم بايد مورد نظر بوده و تأمين آن جدي گرفته شود.
رئيس سازمان قضائي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران امنيت رواني و اجتماعي در جامعه را بسيار مهم قلمداد کرد و با بيان اينکه در صورت بي‌توجهي به اين موضوع، زمينه ايجاد انحراف مهيا مي‎شود، گفت: توجه به مقوله پيشگيري به خاطر کم‌هزينه و پرفايده بودن آن از موضوعاتي است که بايد جدي گرفته شود.
وي وقوع جرم در جامعه را داراي آثار زيان‌بار متعددي دانست و بيان کرد: در صورت موفقيت در پيشگيري از وقوع جرم، نه تنها جامعه‌اي سالم خواهيم داشت که فضا براي رشد و پيشرفت نيز مهياتر مي‌شود.
بهرامي به وجود شرايط مطلوب در جامعه؛ به ويژه در بين فرماندهان نيروهاي مسلح به منظور ارائه راهکارهاي پيشگيري از وقوع جرم و عملياتي کردن آن اشاره کرد و گفت: پيرو فرامين مقام معظم رهبري، به طور حتم پيشگيري از وقوع جرم با همکاري دستگاه‌هاي مختلف محقق مي‎شود.
وي با بيان اينکه بايد انگيزه ارتکاب جرم در جامعه را به صفر برسانيم، گفت: تحقق اين مهم ضمن اينکه به مطالعات عميق نياز دارد و ايجاد فرهنگ خودکنترلي در بين مردم را نيز مي‌طلبد.
رئيس سازمان قضائي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با تأکيد بر اينکه بايد انسان‌ها به گونه‌اي تربيت شوند که نسبت به کنترل رفتار خود دقيق باشند، عنوان کرد: در نيروهاي مسلح توجه به بخش‌هاي تربيتي و فرهنگي در اولويت کاري قرار دارد.
وي با اشاره به موضوع اين جلسه با عنوان مقابله با ايراد ضرب و جرح توسط مأموران نيروهاي مسلح، گفت: بايد اين موضوع در بين پرسنل نيروهاي مسلح به خوبي نهادينه شود که ضرب و جرح گناه بزرگي بوده و مصداق ظلم به شمار مي‌رود.
بهرامي با بيان اينکه نيروهاي مسلح به عنوان يکي از ارکان جزئي حکومت، وظيفه تأمين نظم و آرامش را در جامعه برعهده دارند، افزود: به همين منظور نبايد شاهد ايراد ضرب و جرح از سوي آنها باشيم. بايد نسبت به مسأله پيشگيري و نهادينه‌سازي آن در اجتماع توجه کافي و وافي را داشت.
رئيس سازمان قضائي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با بيان اينکه برگزاري چنين جلساتي و بيان اين موضوعات به معناي گستره ايراد ضرب و جرح از سوي نيروهاي مسلح نيست، بلکه به معناي ايجاد بستري به معناي کاهش همان ميزان اندک است، خواستار توجه به اين مهم شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن