تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798265507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش باران و برف در 11استان کشور و کاهش 14 درجه ای دما/ تهران ، رگبار باران و 15 درجه


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: سازمان هواشناسی کشور؛
بارش باران و برف در 11استان کشور و کاهش 14 درجه ای دما/ تهران ، رگبار باران و 15 درجه
امروز در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، کردستان، زنجان، کرمانشاه، لرستان، همدان و ایلام بارش شدید باران، آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها پیش بینی می شود و بارش در مناطق مرتفع گاهی به صورت برف خواهد بود .
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "دوشنبه 28 مهر ماه 93" با نفوذ سامانه بارشي در استان هاي غربي كشور و دامنه هاي غربي و مركزي البرز و سواحل غربي و مركزي درياي خزر ابرناكي، بارش باران گاهي با رعد و برق و وزش باد اغاز خواهد شد و در مناطق مرتفع شمال غرب بارش بصورت برف خواهد بود و فردا اين وضعيت علاوه بر مناطق ذكر شده به نواحي مركزي و در اروخر وقت با عبور از مناطق غربي كشور به شمال شرق نيز كشيده خواهد شد.

براساس این گزارش، روز چهارشنبه در شمال شرق و شرق كشور فعال بوده و بتدريج در اواخر وقت چهارشنبه از كشور خارج خواهد شد و شدت بارش طي امروز در استان هاي واقع در شمال غرب، سواحل غربي و مركزي خزر و بخش هايي از غرب و سه شنبه در غرب و دامنه هاي مركزي زاگرس است.
 





لازم به ذكر است، امروز و فردا به سبب نفوذ جريانات سرد شمالي كاهش دماي 8 تا 14 درجه سلسيوس در نوار شمالي به ويژه سواحل درياي خزر رخ خواهد داد و طي اين مدت درياي خزر نيز متلاطم و طوفاني خواهد بود بنابراین توصیه می شود قایق های ماهیگیری و صیادی تا فردا از تردد و تورگذاری در دریا خودداری کنند.

این گزارش حاکیست، طي امروز در جنوب غرب كشور وزش باد شديد جنوبي پيش بيني مي شود كه احتمالا در مناطق جنوبي خوزستان باعث گرد و خاك و كاهش ديد افقي شود و امروز و فردا خليج فارس بويژه نيمه شمالي آن مواج و طوفاني خواهد بود.

بنابراین گزارش، امروز در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران، کردستان، زنجان، کرمانشاه، لرستان، همدان و ایلام  بارش شدید باران، آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها پیش بینی می شود و بارش در مناطق مرتفع گاهی به صورت برف خواهد بود و می تواند سبب اختلال تردد در جاده های کوهستانی شود  بنابراین توصیه می شود تردد در مسیرهای کوهستانی البرز و شمال غرب کشور با اتخاذ تمهیدات لازم ازجمله همراه داشتن زنجیر چرخ انجام گیرد.  

گفتنی است، امروز سردترین مرکز استان تا کنون ارومیه و شهرکرد با کمینه دمای 3 درجه و اردبیل با کمینه دمایی 4 درجه و تبریز، بجنورد و همدان با کمینه دمای 6 درجه و گرمترین مرکز استان بندرعباس با بیشینه دمایی 38 درجه گزارش شده است.

شایان ذکر است، آسمان تهران امروز، کمی ابری دربعدازظهر افزایش ابر و بارش پراکنده و فردا، افزایش ابر و بارش باران گاهی رعد و برق و روز چهارشنبه، کمی ابری درپاره ای نقاط وزش باد شدید و شهر تهران امروز، رگبار باران پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 22 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 16 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 15 درجه بالای صفر است.

نام استان بیشینه دما کمینه دما نام استان بیشینه دما کمینه دما آذربایجان شرقی 11 6 فارس 26 11 آذربایجان غربی 10 3 قزوین 16 11 اردبیل 10 4 قم 25 11 اصفهان 25 10 کردستان 18 11 البرز 20 13 کرمان 28 9 ایلام 18 14 کرمانشاه 23 11 بوشهر 37 22 کهکیلویه و بویراحمد 24 7 تهران 22 16 گلستان 31 14 چهارمحال و بختیاری 20 3 گیلان 13 12 خراسان جنوبی 25 10 لرستان 25 11 خراسان رضوی 29 12 مازندران 19 13 خراسان شمالی 24 6 مرکزی 21 8 خوزستان 37 19 هرمزگان 38 24 زنجان 11 10 همدان 19 6 سمنان 26 11 یزد 29 15 سیستان و بلوچستان 30 18      
           
          
انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن