تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798541996




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد و تقویت فعالیت های فرهنگی وهنری پایداری صلح و نوعدوستی در جامعه را به دنبال دارند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان فیروزی:
رشد و تقویت فعالیت های فرهنگی وهنری پایداری صلح و نوعدوستی در جامعه را به دنبال دارند
سنندج-خبرگزاری مهر: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان عنوان کرد: رشد وتقویت فعالیت های فرهنگی وهنری در جامعه منجر به پایداری صلح و نوعدوستی می شود.



به گزارش خبرنگار مهر، حسین فیروزی شامگاه یکشنبه در حاشیه نهمین جشنواره بین المللی تئاترخیابانی مریوان در جمع خبرنگاران  رویکرد دولت تدبیروامید از جمله مدیران استانی را حمایت از تولیدات و کارهای فرهنگی خواند و گفت: توسعه همه جانبه استان که بخش فرهنگی و هنری هم از قسمت های اساسی این مهم محسوب می شود در دستورکار دولت است. وی با اشاره به اینکه ارتقای بخش فرهنگ و هنر توسعه در سایر بخش ها را هم به دنبال دارد، عنوان کرد: واگذاری امور و برنامه های فرهنگی وهنری به متولیان و صاحبان این بخش در اولویت کارهای دولت یازدهم است. وی کار دولت تدبیروامید را تسهیل گری امور و برنامه های مختلف خواند و اظهارداشت: افزایش اعتبارات فرهنگی و هنری در سال جاری از مهمترین محورهای کارهای دولت در راستای تسهیل گری امورات فرهنگی و هنری بوده که عملیاتی شده است. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان ادامه داد: اعتبارات استان در سال 93 در اکثر حوزه ها 10 تا 12 درصدنسبت به سال ماقبل آن رشد داشت و خوشبختانه در حوزه  فرهنگی وهنری شاهد رشد 53 درصدی آن بودیم. فیروزی بیان کرد: علاوه بر افزایش اعتبارات همکاری و تعامل مابین سیستم اداری و متولیان فرهنگ وهنر زمینه ساز رشد فعالیت های این حوزه است. وی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون فعالیت های عمده ای در حوزه فرهنگ وهنر در سطح استان انجام گرفته که نسبت به سنوات گذشته از رشد چشمگیری برخوردار بوده است و این بیانگر حمایت های دولت از برنامه های بخش فرهنگ و هنر است. وی به بیان مطالبی در خصوص نهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان پرداخت و گفت: تولیدات فرهنگی وهنری باید برای عموم جامعه  تولید شود و توانایی برقراری ارتباط با اقشار مختلف مردم را هم داشته باشد. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان یکی از راه های برقراری ارتباط با مردم را اجرای تئاتر خیابانی ذکر کرد و ادامه داد: توجه مردم باید از طریق تئاتر خیابانی به مسائل انسانی و فرهنگی وهنری توسط هنرمندان این عرصه جلب شود تا بتوانند پیام های این هنر را به خوبی درک کنند. فیروزی اظهارداشت: تئاتر خیابانی باید موضوعات تاثیرگذاری که مردم به دلیل مشغله های فکری و کاری به فراموشی سپرده اند باردیگر برای آنها یادآوری کند. وی با اشاره به اینکه زندگی انسان با فرهنگ وهنر او معنا پیدا می کند، عنوان کرد: رشد و تقویت فعالیت های فرهنگی وهنری منجر به پایداری صلح، آرامش و نوعدوستی در جامعه می شود. وی با اشاره به اینکه پیام جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان صلح وآشتی است، افزود: زندگی با تولیدات فرهنگی وهنری صلح ، آشتی و آرامش بیشتری دربرخواهد داشت. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان بیان کرد: در قرن بیست و یکم انسان به علم وتکنولوژی بیشتری دست پیدا کرده است ولی متاسفانه در مقابل اخلاق به ویژه از جانب قدرتمندان کاهش یافته وهمین امر منجر به شمارش افتادن نفس های صلح در دنیا شده است. فیروزی اظهارداشت: امروز در دنیا نیاز بیشتری به انجام  فعالیت های فرهنگی وهنری است تا بدین وسیله شاهد برقراری صلح و نوعدوستی بیشتری در اقصی نقاط جهان باشیم.        
 



۱۳۹۳/۷/۲۸ - ۰۸:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن