تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس خداى عزوجل را اطاعت كند خدا را ياد كرده است، هر چند نماز خواندن و روزه گرفتن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819909884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استفاده از دوربین نظارت تصویری درکاهش معضلات اجتماعی موثر است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استفاده از دوربین نظارت تصویری درکاهش معضلات اجتماعی موثر است شیراز- ایرنا- شهردار شیراز ، استفاده از دوربین های نظارت تصویری و کنترل نامحسوس ترافیک نصب شده در نقاط مختلف این شهر را راهکار مناسبی برای کاهش معضلات اجتماعی ، بدرفتاری های ترافیکی و کاهش تخلفات رانندگی دانست.


به گزارش ایرنا علیرضا پاک فطرت، یکشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان فارس در شیراز ، از همکاری پلیس و شهرداری به عنوان عامل موثر دیگری در کاهش معضلات اجتماعی یاد کرد.
شهردار شیراز ضمن اعلام آمادگی شهرداری شیراز برای هرگونه همکاری و هماهنگی با نیروی انتظامی ادامه داد: با هم افزایی و کار سیستمی می توان بسیاری از معضلات اجتماعی را کاهش داد و موجب افزایش اعتماد شهروندان شد.
پاک فطرت، با اشاره به وجود برخی گره های ترافیکی در برخی نقاط شهر و عدم رعایت قوانین از سوی برخی رانندگان و برخی افراد پیاده گفت:با حضور پلیس در مرکز کنترل ترافیک و اعمال قانون به صورت نامحسوس می شود برگه های جریمه رانندگان متخلف را به در منازل آنها ارسال کرد تا شاهد تاثیر عمیق تر و بیشتر این اقدام در کاهش تخلفات باشیم.
شهردار شیراز ، به وجود برخی مشاغل مزاحم در شهر و مزاحمت های آنان برای شهروندان اشاره کرد و افزود: برخی از مشاغل با وجود تذکرات پی در پی شهرداری به هیچ عنوان قوانین را رعایت نمی کنند و حریم پیاده روها که محل عبور و مرور شهروندان است را اشغال کرده و شهروندان ناگزیرند از خیابان که خطراتی در پی دارد عبور کنند.
پاک فطرت گفت: همچنین شهرداری شیراز برای کاهش توقف خودروها در محل های غیرمجاز، اقدام به احداث پارکینگ های طبقاتی در مناطق مختلف شهر کرده است که از جمله می توان به پارکینگ خلدبرین که مورد بهره برداری قرار گرفته و همچنین پارکینگ طبقاتی نشاط که تا پایان سال افتتاح می شود اشاره کرد.
شهردار شیراز از شهروندان خواست که به جای پارک خودرو خود در خیابان و مقابل منازل شهروندان از پارکینگ های سطح شهر استفاده کنند تا علاوه بر کاهش ترافیک و رعایت حقوق دیگر شهروندان، از فراهم شدن زمینه برای سارقان خودرو نیز جلوگیری شود.
وی، هداف از ایجاد خطوط ویژه اتوبوس را شتاب بخشیدن به روند خدمات رسانی به شهروندان بیان کرد و افزود: متاسفانه برخی رانندگان متخلف با ورود به این خطوط باعث کندی تردد اتوبوس ها می شوند و ضروری است پلیس با این گونه رانندگان خاطی برخورد کند.ک/2
678 /679


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن