تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من پيامبر نشده ام كه لعن و نفرين كنم، بلكه مبعوث شده ام تا مايه رحمت باشم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819738629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت در لايحه بودجه بنيه دفاعي و بسيج را سه طلاقه كرده است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دولت در لايحه بودجه بنيه دفاعي و بسيج را سه طلاقه كرده است
نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در مخالفت با لايحه الحاق موادي به قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي گفت: در بررسي اين لايحه با كميسيون امنيت ملي مشورت نشده و در آن كلمه‌اي از بنيه دفاعي يا بسيج يا راهيان نور آورده نشده است.


نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي در مخالفت با لايحه الحاق موادي به قانون تنظيم بخشي از مقررات مالي گفت: در بررسي اين لايحه با كميسيون امنيت ملي مشورت نشده و در آن كلمه‌اي از بنيه دفاعي يا بسيج يا راهيان نور آورده نشده است.
به گزارش «ميزان»، حسن كامران دستجردي در جريان بررسي الحاق موادي به قانون بخشي از تنظيم مقررات مالي به عنوان مخالف بيان كرد: وقتي امنيت در جايي نباشد، هيچ كدام از ساير قوانين ضمانت اجرايي ندارد اما گويي دولت بنيه دفاعي يا بسيج و راهيان نور را سه‌طلاقه كرده است.
وي با انتقاد از ابوترابي فرد، نايب رئيس مجلس گفت: قرار بود آقاي ابوترابي فرد كميسيون مشتركي تشكيل دهد اما معلوم نيست كه چگونه اين كميسيون لغو شد. كامران دستجردي ادامه داد: متأسفانه در جريان بررسي اين لايحه اصلاً با كميسيون امنيت ملي مجلس مشورت نشده است و اين در حالي است كه ايران بعد از چين و روسيه پرهمسايه‌ترين كشور دنياست و سخن گفتن از تهديدات، زيره به كرمان بردن است.
 وي ادامه داد: اين آشي كه بين هيئت رئيسه و كميسيون بودجه پخته شده به قول اصفهاني‌ها آش شله‌قلمكار است و معلوم نيست از كجا به كجا خواهد رفت.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن