تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813366939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اطلاعات طرح آمارگیری مبنای برنامه ریزی ترافیکی در پایتخت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تشکری هاشمی خبرداد
اطلاعات طرح آمارگیری مبنای برنامه ریزی ترافیکی در پایتخت می شود
معاون شهردار تهران از اجرای طرح آماربرداری و مدل سازی ترافیک تهران از امروز 27 مهر ماه در شهر تهران خبر داد.

به گزارش گروه  اجتماعی باشگاه خبرنگاران جعفرتشکری هاشمی معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری تهران در تشریح این طرح گفت: برنامه ریزی برای ترافیک، آمد و شد شهروندان اعم از حمل و نقل عمومی و حمل و نقل شخصی نیازمند آمار و اطلاعات به روز و مدل سازی های ترافیکی است .

وی با اشاره به اینکه آخرین آمار ترافیکی شهر مربوط به سال 83 است، گفت: هر 10 سال یک بار آمارگیری آمد و شدهای شهری، مبدا و مقصد و جنس سفرهای شهروندان را سنجش و مدل سازی می کنیم. به همین منظور امسال نیز با استفاده از روش های نو و تجربه شده در دنیا، آمار گیری و مدل سازی ترافیک را از امروز در شهر تهران آغاز کردیم .

وی با اشاره به اینکه در اجرای طرح آمارگیری و مدل سازی ترافیک تهران، مدل فعالیت مبنا را در دستور کار قرار دادیم، تصریح کرد: این طرح طی سه روز 27 و 28 و 29 مهرماه انجام می شود که در این روش در فاز نخست از 19 دروازه شهر تهران با همکاری 400 آمارگیر ، آمد و شد دروازه ای تهران را طی 18 ساعت اندازه گیری خواهیم کرد .

تشکری هاشمی افزود: در روز دوم اجرای این طرح، پایانه های چهارگانه سطح شهر تهران با حضور 250 آمارگیر، اطلاعات سفرهای پایانه ها اندازه گیری و سنجش می شود .

معاون شهردار تهران با اشاره به اینکه آمار گیری از وضعیت حمل بار و کالای در شهر تهران نیز باید سنجش و اندازه گیری شود، گفت: 40 ایستگاه بارانداز تهران با آمارگیری 450 نیروی انسانی سنجش خواهد شد .

به گفته تشکری هاشمی با همکاری و مشارکت 100هزار دانش آموز شهر تهران آمارگیری از 200هزار خانوار و یا به طور متوسط 700هزار شهروند تهرانی انجام می شود.

وی تاکید کرد: با همکاری 3هزار معلم شهر تهران آمارگیری زنجیره سفرهای خانوار شهر مورد سنجش قرار خواهد گرفت. در عین حال با توجه به اینکه آمار سرنشین خودروها و میزان تردد آنها در شهر نیز حایز اهمیت است، از 4 نقطه بزرگراهی شهر تهران با همراهی1300 آمار بردار که در 300 نقطه مستقر خواهند شد، از حجم سرنشینان خودروها آماربرداری می شود .

تشکری هاشمی تصریح کرد: در اجرای این طرح ، از یکصد معبر شهر تهران با همکاری 300 آماربردار اطلاعات معابر شریانی درجه 2 پایتخت نیز برداشت می شود.

وی با تاکید بر اینکه این طرح بزرگترین اتفاق آماربردای  ترافیکی کشوراست، گفت: این آمار در سال 93 مبنای برنامه ریزی ترافیکی ما در شهر تهران خواهد بود .

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با تاکید بر اینکه ارایه اطلاعات و آمار دقیق از سوی شهروندان ما را در مدل سازی بهتر ترافیکی و برنامه ریزی های کلان همراهی می کند، بیان کرد: از شهروندان می خواهیم با ارایه آمار دقیق و صحیح با آمارگیران شهر همکاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعات آمار فوق تنها به منظور برنامه ریزی های ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرد .


انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن