تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بسم اللّه‏ را قرائت كنى، فرشتگان، تا بهشت تو را حفظ مى‏كنند و آن شفاى هر در...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803062732




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پشتيباني از ملت، ارتش و مقاومت لبنان همچنان در دستور کار ايران قرار دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۶:۴۵ب.ظ)
شمخاني در ديدار وزير دفاع لبنان؛ پشتيباني از ملت، ارتش و مقاومت لبنان همچنان در دستور کار ايران قرار دارد دبير شوراي‌ عالي امنيت ملي گفت: جمهوري اسلامي ايران در کنار آمادگي براي کمک‌هاي تسليحاتي به ارتش لبنان، آماده انتقال تجربيات خود براي ارتقاء امنيت در لبنان و منطقه و مبارزه با جريان‌هاي تروريستي مي‌باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي شمخاني نماينده مقام معظم رهبري و دبير شوراي عالي امنيت ملي عصر امروز در ديدار سمير مقبل، معاون نخست وزير و وزير دفاع لبنان گفت: جمهوري اسلامي ايران در کنار آمادگي براي کمک‌هاي تسليحاتي به ارتش لبنان، آماده انتقال تجربيات خود براي ارتقاء امنيت در لبنان و منطقه و مبارزه با جريان‌هاي تروريستي مي‌باشد.
شمخاني با اشاره به سياست‌هاي جمهوري اسلامي ايران در راستاي حمايت همه جانبه از گروه‌ها و جريان‌هاي اصيل لبناني تاکيد کرد: پشتيباني از ملت، ارتش و مقاومت در لبنان همچنان در دستور کار ايران قرار خواهد داشت.
دبير شوراي‌ عالي امنيت ملي تصريح کرد: با گذشت بيش از 3 سال از تحولات سوريه، همه طرف‌ها به اين نتيجه رسيده‌اند که رويکرد ايران و جريان مقاومت در مبارزه با تروريست‌هاي وارداتي درست و اصولي بوده و راهبرد طرف مقابل در تقويت اين گروه‌ها و استفاده از ابزار تروريسم عليه دولت‌ها نه تنها به ضرر امنيت و ثبات در سوريه تمام شده بلکه ساير کشورهاي منطقه را نيز با چالش امنيتي مواجه ساخته است.
وي با اشاره به تاثيرگذاري بحران سوريه بر امنيت لبنان و ساير کشورهاي منطقه، اتخاذ راهکارهاي سياسي مبتني بر خواست و اراده مردم سوريه را تنها مسير پايان دادن به خونريزي و ويراني در اين کشور عنوان کرد و افزود: رشد فزاينده تروريسم و ناامني در خاورميانه که ريشه در سياست‌هاي نادرست برخي کشورهاي منطقه و حاميان غربي آنها دارد، تنها در راستاي منافع رژيم صهيونيستي بوده و موجب تحميل هزينه‌هاي هنگفت مادي و انساني به کشورهاي اسلامي شده است.
سمير مقبل، معاون نخست وزير و وزير دفاع لبنان نيز در اين ملاقات با ابراز خرسندي از سفر به جمهوري اسلامي ايران گفت: لبنان در حال حاضر در شرايط خاصي به سر مي‌برد و کمک‌هاي جمهوري اسلامي ايران به عنوان يک کشور دوست بسيار حائز اهميت خواهد بود.
وي با اشاره به لزوم تجهيز ارتش لبنان به سلاح‌هاي مورد نياز و مدرن، اين اقدام را موجب ارتقاء قدرت عملياتي ارتش در مقابله با گروه‌هاي تکفيري و تروريستي و حفظ ثبات و آرامش اين کشور دانست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن