تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):گناه نکردن آسان تر از طلب توبه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820355091




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس بهترين وضعيت عملكرد را به خود اختصاص داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مهر ۱۳۹۳ (۱۵:۳ب.ظ)
در سنجش شاخص هاي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده هاي كشور؛ فارس بهترين وضعيت عملكرد را به خود اختصاص داد استان فارس در برخي از شاخص هاي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده هاي كشور رتبه اول را به خود اختصاص داد.
به گزارش خبرگزاري موج، عزيزالله روشن با اعلام اين خبر گفت: استان فارس در بين شاخص هاي سنجش سازمان راهداري كشور بهترين وضعيت عملكرد را به خود اختصاص داد.
مدير راهداري اداره كل راه و شهرسازي استان فارس اضافه كرد: بر اساس شاخص كل با وزن دهي سه شاخص ارائه شده به صورت فعال، ميانگين مسافت طي شده و پايداري عملكرد، استان هاي فارس، اردبيل و لارستان به ترتيب رتبه هاي اول تا سوم را در تابستان 93 به خود اختصاص دادند.
روشن خاطر نشان ساخت: بر اساس گزارش ارائه شده از سوي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور، طول راه هاي حوزه استحفاظي بدون در نظر گرفتن راه هاي روستايي در استان فارس 5هزار و 801 كيلومتر است كه بر اساس سالنامه آماري سال 91 است.
روشن اظهار داشت: در گزارش سازمان راهداري كشور، استان فارس در سنجش ماشين آلات فعال، در رتبه اول قرار دارد، در ميانيگين مسافت پيموده شده در سه ماهه تابستان در رتبه دوم قرار دارد و به لحاظ پايداري عملكرد نيز فارس در جايگاه سوم و به عبارتي از ثبات عملكرد خوبي برخوردار بوده است.
وي ادامه داد: بر اساس گزارش منتشر شده در مهرماه 93، استان فارس با فعال بودن 98.6 درصد از ماشين آلات راهداري رتبه نخست را به خود اختصاص داده است و در ميانگين مسافت طي شده بر اساس تعداد گشت راهداري نيز در ميان استان هاي كشور رتبه دوم را داراست.
به گفته روشن، نتايج مقايسه اي عملكرد استان ها از سامانه مديريت ناوگان (FMS) استخراج مي شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن