تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آن‏كه خدا را شناخت ، از او ترسيد و آن كس كه از خدا ترسيد ، ترس از خدا او را به عم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804630300




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مردم بهترين داور و قضاوت كننده درباره عملكرد مديريت شهري هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۲۹ب.ظ)
شهردار قم: مردم بهترين داور و قضاوت كننده درباره عملكرد مديريت شهري هستند شهردار قم گفت: اتهامات به مديريت شهري خللي در روند امور ايجاد نخواهد كرد و مردم بهترين داور و قضاوت كننده درباره عملكرد مديريت شهري هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد دلبري در مراسم اجراي فاز ۳ بلوار جمهوري اسلامي كه با حضور استاندار، نماينده مردم قم در مجلس، رئيس شوراي شهر و جمعي از مديران شهرداري برگزار شد طي سخناني اظهار كرد: كسي كه محبت اهل بيت را در دل داشته باشد ثروتمندترين افراد است و ما در شهري خدمت مي‌كنيم كه حرم اهل بيت (ع) است و اهل بيت (ع) به اين شهر نظر دارند.
وي ادامه داد: شهر قم خاستگاه انقلاب و مورد توجه رهبري است و مسوولان براي لبيك گفتن به فرمان رهبري براي جبران عقب ماندگي‌هاي قم حركتي جهادي را آغاز كرده‌اند.
شهردار قم با اشاره به اجراي پروژه فاز ۳ بلوار جمهوري اسلامي با پيمانكاري بنياد مسكن انقلاب اسلامي بيان كرد: بنياد مسكن امكانات استان‌هاي مختلف را براي اجراي اين پروژه به كار گرفته است.
وي با اشاره به اينكه در ابتداي سال جاري در حذف پل روگذر بلوار امام رضا (ع) شاهد اوج وفاق و همدلي بين دستگاه‌هاي اجرايي قم بوديم، تأكيد كرد: كار به آن بزرگي در ۱۷ روز كاري به سرانجام رسيد و به صورت عملي به فرموده رهبري در خصوص مديريت جهادي لبيك گفتيم.
دلبري با بيان برخي ديگر از خصوصيات شهر مقدس قم تصريح كرد: در چنين شهري ما نبايد مشكلي داشته باشيم و هرجا كه به مشكل بر بخوريم با مدد اهل بيت مي‌توانيم امور را به اتمام برسانيم.
وي تصريح كرد: منابع و امكانات در قم بسيار است و ما مي‌توانيم قم را در شأن حرم اهل بيت (ع) بسازيم و در چنين شهري نبايد مشكلي داشته باشيم.
شهردار قم تأكيد كرد: از محاسبه باكي نداريم، ولي؛ كساني كه اتهام مي‌زنند را به اهل بيت (ع) واگذار مي‌كنيم و اين اتهامات خللي در روند امور مديريت شهري ايجاد نخواهد كرد و مردم بهترين داور و قضاوت كننده هستند و ما نيز ذره‌اي از برنامه‌ها و راهبردهايي كه در شورا به تصويب رسيده است، كوتاه نخواهيم آمد.
وي با اشاره به اينكه افتخار ما خدمت كردن است، گفت: در مسير عمران و آباداني شهر قم با تمام توان و جديت وارد كار خواهيم شد و در آينده نزديك نيز شاهد افتتاح و بهره‌برداري پروژه‌هاي مهم شهري و همچنين آغاز عمليات اجرايي پروژه‌هاي ديگر خواهيم بود.
محمد دلبري، شهردار قم، در حاشيه اين مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص احداث مسير دسترسي بلوار شهيد آويني بيان كرد: به زودي با عنايت آيت الله حسيني بوشهري نشستي با هيأت امناي شهرك مهديه خواهيم داشت تا در اين خصوص تعامل و همكاري داشته باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن