تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814672693




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسکن مهر بلاتکلیف رها شده است/ رئیس‌جمهور ورود کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پاپی‌زاده در تذکر شفاهی:
مسکن مهر بلاتکلیف رها شده است/ رئیس‌جمهور ورود کند
نماینده دزفول گفت: مسکن مهر که برای اقشار آسیب پذیر جامعه طراحی شده بود به دلیل عدم پرداخت تسهیلات توسط بانک‌ها و عدم ادامه کار پیمانکاران به نوعی‌‌ رها شده است.


به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ عباس پاپی‌زاده بالنگان نماینده دزفول در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز مجلس با اشاره به اینکه مسکن مهر موضوعی است که مدت‌ها مغفول مانده است، گفت: با توجه به اینکه مسکن مهر برای اقشار آسیب پذیر جامعه طراحی شده بود، اما تقریبا نزدیک به یکسال است که در بلاتکلیفی جدی بسر می‌برد و بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مناسب خودداری می‌کنند و بعضی از پیمانکاران نیز به دلیل بالارفتن هزینه‌ها از ادامه کار خودداری می‌کنند.  
 
عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی تصریح کرد: مدیریت مسکن مهر هم به نوعی‌‌ رها شده است و افراد و اقشار آسیب پذیری که این موضوع برای آن‌ها در نظر گرفته شده نسبت به گذشته دچار آسیب جدی تری شده‌اند و ما تقاضا داریم که ریاست جمهوری نسبت به حل مشکل مسکن مهر ورود کرده و به مردم کمک و مساعدت لازم را کنند.  
 
وی با اشاره به بلاتکلیفی استخدام متقاضیان آزمون استخدامی استانداری گفت: تعیین تکلیف معلمان شرکتی و پیش دبستانی و باقیمانده آزمون استخدامی نفت مشکلاتی است که متاسفانه جوانان در این سه حوزه همچنان در بلاتکلیفی بسر می‌برند.  
 
پاپی‌زاده بالنگان بیان داشت: در دو سال گذشته با وجود تمام مشکلات تحریمی و اقتصادی که ما با آن مواجه بودیم، پروژه کارخانه فولاد دزفول با سرعت مناسب به پیش رفت، اما موضوع تامین منبع برق این کارخانه مسئله جدی است که از وزیرنیرو می‌خواهیم در تامین برق این کارخانه و احداث پست ۴۰۰ دوم برق دزفول دستور ویژه‌ای را صادر کند تا ما بتوانیم با سرعت ویژه این موضوع را پیگیری کنیم.  
 
نماینده دزفول خاطرنشان کرد: بحث صدور اسناد دائمی مالکیت اراضی کشاورزی دزفول مسئله‌ای است که با توجه به اینکه این شهر تنها شهری است که در کشور استثنا شده، از وزیر جهاد کشاورزی تقاضا داریم نسبت به صدور مالکیت کشاورزی در این شهر و حل این مشکل هرچه سریع‌تر اقدام کند.

انتهای پیام/







تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن