تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798264652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رضایی: در صورت حفظ اسپانسرها به کره مریخ نخواهیم رفت/ اشتباهات داوری باخت معقول را غیر معقول می‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
رضایی: در صورت حفظ اسپانسرها به کره مریخ نخواهیم رفت/ اشتباهات داوری باخت معقول را غیر معقول می‌کند
تیم نفت و گاز گچساران در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر روز جمعه 25 مهر ماه در گچساران مقابل تیم شهید شهبازی زنجان صف‌آرایی می‌کند.


وحید رضایی سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: خوشبختانه با بازی‌هایی که تاکنون انجام دادیم عملکرد شاگردانم و هماهنگی میان آن‌ها در اجرای تاکتیک‌ها نسبت به قبل بهتر شده است.

وی تصریح کرد: در ترکیب تیم ما به جز سه بازیکن (میلاد محمدی، کامبیز افشاری و رامتین اوسطی) بقیه بومی و جوان هستند با این وجود از قدرت‌ بالایی برخوردار بوده و نسبت به شکست حریف در بازی هفته جاری در خانه خود امیدوار هستیم.

وی گفت: تیم شهید شهبازی زنجان با داشتن نیروهای جوان بومی و 2یار قدرتمند خارجی یکی از مدعیان لیگ امسال محسوب می‌شود. فیلم بازی هفته گذشته آن‌ها را تهیه و بررسی کرده‌ایم.

وی گفت: طبق آنالیز انجام شده تمامی واترپلوئیست‌های حریف به خوبی شناسایی شده و برای داشتن دفاع و حمله خوب تدابیر خاصی اندیشیده‌ایم.

سرمربی تیم واترپلوئیست و گاز گچساران در ادامه در خصوص داوری این دوره از مسابقات لیگ اظهار داشت: در میان داوران فعال فدراسیون در واترپلو فقط 4 الی 5 نفر جزو بهترین‌ها هستند و بقیه در سطح متوسط و ضعیف قرار دارند به نظر من همان طور که یک مربی و یا بازیکن باید برای حضور موفق در یک بازی موارد فنی را پیش از شروع مسابقه یادآوری کنند داور هم باید این کار را انجام دهد.

رضایی تصریح کرد: داوران ضعیف و متوسط باید در اردوهای تیم ملی یا مسابقات باشگاهی و دوستانه شرکت کنند و اطلاعات و سرعت کار خود را بالا ببرند. در طول یک مسابقه واترپلو هیچ فردی فیلم بازی را تهیه نمی‌کند ولی من این کار را انجام می‌دهم.این در رفع اشکالات به ما کمک زیادی می‌کند.

وی گفت: نحوه چیدمان داوری‌ها برای مسابقات لیگ در حال حاضر براساس سطح فنی و نام تیم‌هاست به طوری که مسئولان می‌گویند در بازی 2 تیم گچساران و دانشگاه آزاد پیش بینی می‌شود که به احتمال زیاد گچساران برنده میدان باشد پس نمی‌خواهد حساسیت زیادی در این دیدار به خرج داد. در صورتی که من به عنوان مربی با باشگاه قرارداد دارم و آن‌ها از من نتیجه می‌خواهند حتی اگر هم ببازم باید با اختلاف امتیاز معقول این نتیجه رقم بخورد ولی ما روی اشتباهات داوری با اختلاف گل بالا شکست خوردیم.

سرمربی تیم واترپلو نفت و گاز گچساران اظهار داشت: خوشبختانه در واترپلو داوری که مغرضانه قضاوت کند نداریم و یکی از بخش‌های سالم فدراسیون است که زیرنظر "مسعود رضوانی" از داوران با تجربه و قدرتمند واترپلو اداره می‌شود ولی باید داوران ما از طرق مختلف برای به روز کردن اطلاعات خود اقدام کنند.

رضایی تصریح کرد: اگر مسئول مسابقه گزارش منفی را در خصوص نحوه قضاوت یکی از داوران حاضر در لیگ داد باید مسئولان کمیته داوران واترپلو با داور مذکور جلسه تشکیل داده و اشتباهات فنی‌اش را به وی گوشزد کنند.

وی یادآور شد: در حال حاضر در خصوص واترپلو تفکری حاکم است که می‌گویند باید حامی مالی واترپلو را از کره مریخ بیاوریم در صورتی که من معتقدم اگر مسئولان در کمیته داوران و فدراسیون وظایف خود را به خوبی انجام دهند این اسپانسرها حفظ می‌شوند. نباید برای چیدمان ارنج داوران لیگ برتر بازی‌ها را به 2دسته ضعیف و قوی تقسیم کرد.

رضایی گفت: گچساران یک منطقه دور افتاده است. برخی داوران هستند که تا به حال گچساران را ندیده‌اند در این جا تعداد محدودی داور خوب و فداکار فرد دیگری برای قضاوت نیامده است.

انتهای‌پیام/







تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن