تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819720159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جنایت تروریست‌های خونخوار در بلوچستان چهره اهریمنی دشمنان امنیت و وحدت را آشکار ساخت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: روابط عمومی نیروی زمینی سپاه اعلام کرد
جنایت تروریست‌های خونخوار در بلوچستان چهره اهریمنی دشمنان امنیت و وحدت را آشکار ساخت
به منظور اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت بزرگداشت یاد و خاطره فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه، یادواره بزرگی همزمان با پنجمین سالگرد شهادت سردار شوشتری، فرمانده قرارگاه قدس و منادی وحدت در جنوب شرق کشور، برگزار می‌شود.


به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران به منظور اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت بزرگداشت یاد و خاطره فرماندهان شهید نیروی زمینی سپاه، یادواره بزرگی همزمان با پنجمین سالگرد شهادت سردار شوشتری، فرمانده قرارگاه قدس و منادی وحدت در جنوب شرق، برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، روابط عمومی نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: در پنجمین سالگرد شهادت سردار سرلشکر "نورعلی شوشتری" جانشین نیروی زمینی سپاه و منادی وحدت در جنوب شرق، نیروی زمینی سپاه، بزرگداشت یاد و خاطره فرماندهان شهید نیروی زمینی با حضور شخصیت‌های لشکری، کشوری، ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا را برگزار می‌کند تا فریاد عزت و غیرت ملت اسلامی ایران را یک بار دیگر به گوش مزدوران حقیر و پلید استکبار برساند.
 
نیروی زمینی سپاه افزوده است: جنایت تروریست‌های خونخوار در بلوچستان چهره اهریمنی دشمنان امنیت و وحدت را که از سوی سازمان‌های جاسوسی برخی دولت‌های استکباری حمایت می‌شوند بیش از پیش آشکار ساخت.
 
این شهادت مؤمنان فداکاری همچون سردار شجاع و بااخلاص شهید "نورعلی شوشتری" و دیگر فرماندهان شهید نیروی زمینی بود که همت خود را در راستای امنیت و آبادانی کشور گمارده‌ و مخلصانه برای ایجاد وحدت و انسجام ملی تلاش کردند و در نهایت به هدف والای خود که همانا شهادت بود، رسیدند.
 
همان‌گونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درباره حمله انتحاری در منطقه "پیشین" سیستان و بلوچستان فرمودند: «دشمنان بدانند که این ددمنشی‌ها نخواهد توانست عزم راسخ ملت و مسئولان را در پیمودن راه عزت و افتخار که همان راه اسلام و مبارزه با جنود شیطان است سست کند و به وحدت و همدلی مذاهب و اقوام ایران خدشه وارد شود.»
 
گفتنی است، سردار عراقی جانشین نیروی زمینی سپاه دیروز در نشست خبری اعلام کرد که این یادواره روز دوشنبه 28 مهرماه از ساعت 9:30 در ستاد نیروی زمینی سپاه برگزار می‌شود و علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.
 
انتهای پیام/





تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن