تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819920569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آلمان از بازداشت دو خارجی متهم به حمایت از تفکیری ها خبر داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: آلمان از بازداشت دو خارجی متهم به حمایت از تفکیری ها خبر داد تهران- ایرنا- رادیو دویچه وله آلمان از بازداشت دو تبعه خارجی در این کشور به اتهام حمایت از گروه های تکفیری تروریستی خبر داد.


پایگاه اینترنتی دویچه وله نوشت: ماموران "دادستانی کل آلمان" روز شنبه دو مظنون به حمایت از گروه های افراطی در این کشور به نام های "کمال بن یحیی س" با تابعیت تونسی و "یوسپ گ." تبعه روسیه را بازداشت کردند.
دستگیری "کمال بن یحیی س." (38 ساله) و "یوسپ گ." (28 ساله) براساس حکم قاضی "دیوان عالی فدرال" که در تاریخ 15 اکتبر صادر شده، صورت گرفته است.
بنابرگزارش دادستانی کل آلمان، محل سکونت این دو و 13 مظنون دیگر نیز تفتیش شده است. این عملیات در ایالت های بادن ورتنبرگ، هامبورگ، هسن، راین لندفالز، زاکسن و شلزویگ ـ هولشتاین صورت گرفته است.
"کمال بن یحیی س." متهم است که از سال 2013، به ارزش یک هزار و یکصد یورو پوشاک و سه هزار و 400 یورو پول نقد در اختیار گروه تروریستی داعش گذاشته است.
وی همچنین "به طور مستمر" امکانات سفر و تردد اعضای این گروه تکفیری را در آلمان و نیز به کشورهای دیگر فراهم آورده است. آخرین اقدام کمال بن یحیی س. ، همراهی یک جوان 17 ساله از آلمان به ترکیه برای برقراری ارتباط میان او و تکفیری ها در سوریه بوده است.
تارنمای دویچه وله افزود: "یوسپ گ." نیز متهم است که "به طور مستمر" به کمال بن یحیی س. برای اجرای ماموریت های
"برقراری تماس" کمک کرده است. شش مظنون دیگر، تنها در چند مورد از این اقدامات غیرقانونی با متهمان هم دستی داشته اند. یکی از این افراد مظنون، به طور موقت بازداشت شده است.
دویچه وله اضافه کرد: در گزارش "دادستانی کل آلمان" همچنین آمده است که متهمان دیگر نیز کمک های غیر نقدی به ارزش 130هزار یورو برای گروه تروریستی "احرار شام" ارسال کرده اند.
"احرار شام" یک گروه تندرو تکفیری است که در شهرهای حلب، تدمر و دمشق سوریه فعال است.
ایرانم **1004** 2023


27/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن