تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804431952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوبخت: خبر کاهش حقوق بازنشستگان صحت ندارد/ بنزین تولید داخل سرطان‌زا نیست/تکفیری‌های بازداشت شده داعشی و خارجی نبودند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: نوبخت: خبر کاهش حقوق بازنشستگان صحت ندارد/ بنزین تولید داخل سرطان‌زا نیست/تکفیری‌های بازداشت شده داعشی و خارجی نبودند
- سخنگوی دولت در خصوص برخی اخبار درباره سرطان‌زا بودن بنزین داخلی گفت: دولت سرطان‌زا بودن بنزین تولید داخل را نفی می‌کند.


به گزارش نامه نیوز، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت وزیران در جمع خبرنگاران گفت: خبر برخی از رسانه‌ها مبنی بر کاهش درصدی از حقوق بازنشستگان کشور اصلا صحت ندارد.


وی افزود: این‌گونه اخبار ناصحیح فضای جامعه را از آرامش خارج می‌کند که لازم است رسانه‌ها نسبت به انتشار این اخبار توجه کنند.


نوبخت در ادامه گفت: هفته آینده قانون خدمات کشوری را به مجلس می‌دهیم تا نظر نهایی را ارائه دهند.


وی در خصوص برخی اخبار درباره سرطان‌زا بودن بنزین داخلی، گفت: دولت سرطان‌زا بودن بنزین تولید داخل را نفی می‌کند.


نوبخت در خصوص بازداشت گروه‌های تکفیری در ایران، خاطرنشان کرد: بازداشت‌ تکفیری‌ها در داخل کشور ربطی به داعش نداشت و خارجی هم نبودند.


سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه منابع پیش‌بینی شده در بودجه ۹۳ نیمه امسال ۱۰۰ درصد تحقق نیافت، اما مدیریت برای چگونگی توزیع منابع میان اعتبارات جاری و عمرانی باعث شد به هدف ما برای اتمام طرح‌های ناتمام عمرانی دست یابیم.


وی افزود: پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان حدود ۹۸ درصد است. این عدد نسبت به سال قبل بیش از ۱۱۶ درصد است.


نوبخت اظهار داشت: اعتبارات عمرانی کل ما ۵۲.۶ درصد در ۶ ماهه اول پرداخت شد که نسبت به این زمان در سال قبل ۳۳۳ درصد سال قبل است، یعنی ۳.۳ برابر سال قبل اعتبارات عمرانی دادیم.


سخنگوی دولت تصریح کرد: ۱۲۵۶.۷ درصد بیشتر اعتبارات عمرانی نسبت به پارسال پرداخت شده و برای نخستین سال ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی پرداخت شده است.


وی با اشاره به اینکه درباره مهار نرخ تورم پیش‌بینی کردیم تا پایان اسفند نرخ به ۲۵ درصد برسد، گفت: آخرین گزارش مرکز آمار ایران نرخ تورم سالانه ۲۰.۶ درصد بوده است.


نوبخت خاطرنشان کرد: برای رشد اقتصادی سال قبل رشد ما منفی ۱.۹ درصد بود و سال قبل آن منفی ۶.۸ درصد بود. گزارش و محاسبات ما در مراجع رسمی نشان می‌دهد در سه ماهه اول سال ۹۳ ما ۶.۱ درصد رشد نسبت به سه ماهه اول سال ۹۲ داشتیم.


سخنگوی دولت تاکید کرد: هم کشاورزی و نفت و صنایع و معادن رشد مثبت داشتند، در حالی که سال قبل همه این‌ها منفی بود.


وی افزود: در گروه خدمات هتلداری و حمل و نقل و موسسات پولی و مالی در سه ماهه اول ۹۲ رشد منفی ۱.۱ درصد بود، اما در سه ماهه اول سال ۹۳، ۳.۷ درصد رسیده است.


نوبخت خاطرنشان کرد: در سه ماهه اول ۹۲ در انتخابات بودیم که کشور فاقد قانون بودجه بود و براساس یک دوازدهم‌های سال ۹۱ ادامه پیدا می‌کرد و ما برای عمران پولی ندادیم و حقوق و مزایا در حد ۹۲ داده می‌شد. این ارقام خیلی نباید موجب شود که تصور کنیم اعداد بسیار بزرگی است، اما ما رشد منفی را به مثبت تبدیل کردیم و سه ماهه‌های بعدی این رشد را ادامه دهیم، پس در ۶ ماهه اول عملکرد اقتصادی دولت در رشد اقتصادی قابل قبول بوده است.


سخنگوی دولت اظهار داشت: اگر همه عوامل تولید مانند سرمایه و نیروی انسانی افزایش یابد می‌توانیم رشد بیشتری درست کنیم، اما در اقتصاد، نیروی انسانی حتی در دوره رکود هم ظرفیت ندارد و قوانین ما اجازه نمی‌دهد در زمان رکود اقتصادی نیروی انسانی را اخراج کنیم، یعنی در سال گذشته نیروی انسانی در تولید، اشتغال کامل نداشتند.


وی افزود: در بحث هدفمندی یارانه‌ها متعهد شدیم غیر از آنچه برای خانوارها یارانه نقدی پرداخت کنیم، به خانواده‌های کم درآمد کمک بیشتر کنیم و در بهداشت و درمان و تولید هم کمک کنیم.


نوبخت تاکید کرد: ۶ ماهه اول مبلغ یارانه را پرداخت کردیم. در سه ماهه اول به خانوارهای کم درآمد تحت پوشش نهادهای حمایتی بسته حمایتی دادیم که ظرف امروز و فردا معلوم می‌شود که دوباره چه زمانی پرداخت صورت می‌گیرد.






منبع: تسنیم


۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن