تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798608338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل شهرک های صنعتی البرز:بخشی نگری دستگاه های استان آفت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل شهرک های صنعتی البرز:بخشی نگری دستگاه های استان آفت است کرج- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز گفت: بخشی نگری دستگاه های اجرایی استان آفتی برای ایجاد شهرک های صنعتی جدید شده است.


به گزارش ایرنا ، "گودرز رضایی" عصر شنبه در نشست خبری افزود: وضعیت فعلی کشور می طلبد مسوولان نگاه جدی تر به موضوع اشتغال کنند و برای رفع این مشکل قدم های بزرگی بردارند.
وی اظهار کرد: برخی دستگاه ها ی اجرایی به جای توجه کلی به این مقوله ، تنها نگاه بخشی دارند و این آفتی است که این روزها گریبانگیر بخش های مختلف از جمله شهرک های صنعتی استان البرز شده است.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی البرز ادامه داد: در کمیسیون ماده 21 که چندی پیش با حضور سید ابریشمی معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت و استاندار ومسوولان استان البرزبرگزار شد واگذاری زمین برای احداث شهرک های صنعتی جدید در استان زمینی مهم ترین مصوبه این کمیسیون بود اما هنوز خبری از عملی شدن مصوبات نیست!
وی اظهارکرد: ظاهرا برخی دستگاه های استان با بهانه گیری ها و توجیه هایی ، عدم موافقت خود را به گوش مسوولان رسانده اند و موضوعی که در جلسه مصوب شده بود امروز راکد مانده است.
رضایی گفت: در این جلسه مصوب شد شهرک های صنعتی کوثر و نظرآباد توسعه یابد (حدود 200 هکتار) و شهرک صنعتی اشتهارد 2 (1400 هکتار) احداث شود ، اما با گذشت چند هفته هنوز زمینی در اختیار شهرک های صنعتی قرار نداده اند.
وی بیان کرد: با این که توسعه 200 هکتاری کوثر و نظرآباد و احداث شهرک 1400 هکتاری جدید برای استانی که صنعتی به شمار می رود نمی تواند چندان راه گشا باشد اما با این وجود خالی از لطف نیست و می تواند در این زمینه تحولی هر چند اندک ایجاد کند.
رضایی گفت: سال های سال است که زمین های زیادی در نقاط مختلف استان بدون استفاده رها شده است اما هنگامی که بحث ایجاد شهرک های صنعتی جدید می شود بحث کمبود زمین مطرح می شود .
وی یادآور شد: انتظار داریم دستگاه های استان البرز با نگاهی وسیع تر و بدون بخشی نگری ، در جهت حل مشکلات موجود قدم بردارند و دست به دست هم دهیم و آثار خوبی از خود بر جای بگذاریم.
رضایی یادآور شد: به طور قطع ما برای احداث و حتی توسعه شهرک های صنعتی مجوز های لازم را از تمامی بخش ها خواهیم گرفت و هیچ گونه آسیبی به محیط زیست و سایر دستگاه ها نخواهیم زد.
وی با بیان اینکه قانع کردن برخی دستگاه های استان کار سختی است ، بیان کرد: ما هیچ راهی جز اینکه شهرک های جدید احداث کنیم نداریم و برای رسیدن به این مهم رایزنی های خود را ادامه خواهیم داد و دست از تلاش بر نمی داریم تا گره های این کار باز شود.
رضایی یادآور شد: ما کوتاه نخواهیم آمد و پیگیر مصوبات احداث شهرک های صنعتی جدید خواهیم بود و تلاش می کنیم تا این موضوعات به ثمر بنشیند.
وی در خصوص مشکلات شهرک های صنعتی استان نیز گفت: تمام تلاش ما این است تا کمبودها را جبران کنیم ، دوستان در گذشته کارهایی انجام داده اند اما به ثمر ننشسته است و باید گفت کار خاصی صورت نگرفته است ، بایستی با تلاشی دو چندان برای پیگیری مصوبات قبل و برطرف کردن مشکلات موجود باشیم.ک/3
691/7422


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن