تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هيچ باطلى نيست كه در برابر حق بايستد مگر آن كه حق بر باطل چيره مى شود و اين سخن خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804154816




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارمرکزی: ارتقای بهره وری از اولویت های تحقق اقتصاد مقاومتی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندارمرکزی: ارتقای بهره وری از اولویت های تحقق اقتصاد مقاومتی است اراک- ایرنا- استاندار استان مرکزی گفت: ارتقای بهره وری و افزایش تولید از مهمترین اولویت های تحقق اقتصاد مقاومتی است.


" محمد حسین مقیمی " شامگاه شنبه در هشتمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان مرکزی افزود:افزایش بهره وری یکی از مناسب ترین شاخص ها برای رقابت پذیری بنگاه های صنعتی، رشد اقتصادی و بهبود سطح زندگی است.
وی ادامه داد: صاحبان واحدهای تولیدی باید با اتخاذ شیوه های جدید افزایش بهره وری، کاهش قیمت تمام شده و ارتقای فناوری ساخت را مد نظر قرار دهند.
استاندار مرکزی اظهار کرد: توجه به ظرفیتها و امکانات موجود در بخش های مختلف استان زمینه رشد و جهش اقتصادی را فراهم می کند.
مقیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در ارزیابی شاخص های عملکرد برنامه پنجم توسعه استان ، برخی از آنها نسبت به کشور پایین تر بود که باید در برنامه ششم واقعیت ها بیشتر در نظر گرفته شود تا استان با شاخص های کشوری هماهنگ باشد.
وی با یاد آوری یک سال و نیم باقی مانده به پایان برنامه پنجم توسعه ادامه داد: دستگاه هایی که از برنامه عقب هستند در این مدت باید خود را به تعهد ها برسانند و عقب ماندگی ها را جبران کنند.
استانتاندار استان مرکزی افزود: دستگاه های اجرایی استان باید تمام طرح هایی که در ماده 215 قانون به استان اختصاص داده شده را در برنامه زمان بندی شده اجرا کنند.
معاون برنامه ریزی استانداری مرکزی در این نشست گفت: اسناد قانون برنامه پنجم به دو شیوه برنامه راهبردی و برنامه عملیاتی در استان تهیه و تدوین شده بود.
"محمدرضا عاشوری " افزود: برنامه راهبردی در شش کتاب شامل تحول اداری و اهداف کیفی و اقدامات اولویت دار تهیه و پیش بینی شاخص های کلان در نظر گرفته شده بود.
وی ادامه داد: همچنین برنامه های عملیاتی در 14 کتاب شامل دو کتاب شاخص های کلان، اهداف و 12 کتاب نیز به شهرستان ها و کلیه فعالیت های عمرانی استان پرداخته است.
وی ادامه داد: در سه سال اول سند پنج ساله توسعه 312 شاخص هدف گذاری شده بود که 142 مورد آن مورد ارزیابی قرار گرفته که 33 شاخص در بخش کشاورزی، 18 شاخص در بخش صنعت و معدن، دو شاخص در بخش انرژی، دو شاخص در بخش زیر بنایی، 11 شاخص در بخش عمران و روستایی، شش شاخص اجتماعی، 17 شاخص در بخش تربیت بدنی، 15 شاخص در بخش میراث فرهنگی، شش شاخص در بخش آموزش، 11 شاخص در بخش رفاه و تامین اجتماعی مورد بررسی قرار گرفته است.
عاشوری ادامه داد: اعتبارات سه سال اول سند توسعه استان 415 میلیارد تومان بود که 176 میلیارد تومان آن شامل 42 درصد تخصیص یافته است.
واگذاری حق استفاده از مرکز آموزش و فنی حرفه ای شهرستان آشتیان به فرمانداری آن شهرستان و واگذاری زمین انبار هلال احمر و قطعه زمین چاه آب متروکه مجاور بیمارستان برای توسعه بیمارستان آیت الله خوانساری اراک از مصوبات این نشست بود.
716/559 / 1539


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن