تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798606582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداران بايد خود را مسوول تمامي کارهاي انجام شده تاکنون بدانند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۱۵ب.ظ)
اقبال شاکري: شهرداران بايد خود را مسوول تمامي کارهاي انجام شده تاکنون بدانند رئيس کميته عمران شوراي اسلامي شهر تهران از بازديدهاي هفتگي اين کميته به صورت تخصصي از مناطق خبر داد و اظهار داشت: مسووليت پذيري شهرداران مناطق سبب کاهش پرونده هاي باز در مناطق مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، اقبال شاکري، رئيس کميته عمران شوراي اسلامي شهر تهران، با حضور در منطقه 14 شهرداري تهران از نزديک در جريان فعاليت هاي اين منطقه قرار گرفت.
وي دليل انجام اينگونه بازديدها را انجام وظايف نظارتي نمايندگان شوراي شهر تهران دانست و گفت: در اين بازديدها کميته عمران شوراي شهر تهران به صورت تخصصي موضوعات مرتبط در مناطق 22 گانه و معاونت هاي شهرداري تهران را مورد بررسي قرار مي دهد.
وي با بيان اينکه در گذشته اين بازديد ها در کميته عمران به صورت موضوعي و پراکنده انجام مي شد، گفت: بر اساس برنامه ريزي انجام شده اين بازديدها به صورت هفتگي انجام خواهد شد و اين کميته با حضور در مناطق وظايف نظارتي خود را انجام خواهد داد.
وي در خصوص اين بازديد هاي تصريح کرد: کميته عمران شوراي اسلامي شهر تهران ضمن بررسي ميداني از پروژه ها و فعاليت هاي شهرداري در سطح منطقه با شهردار، معاونين به بررسي موضوعات پرداخته و همچنين با برگزاري جلسه جداگانه با شهروندان، خانواده معظم شهدا، روحانيون، نخبگان، شوراياران به دريافت نظرات آنها براي برنامه ريزي شهر مي پردازد.
وي هدف از بازديدها دو موضوع نظارت بر عملکرد و جمع آوري اطلاعات براي برنامه ريزي اعلام و تصريح کرد: کميته عمران در اين بازديدها ابتدا عملکرد منطقه را رصد کرده و نتايج را با برش برنامه پنج ساله شهر تهران تطابق مي دهد و وضعيت منطقه را در اجراي فيزيکي و مالي پروژه ها شناسايي مي کند.
وي ادامه داد: در مرحله بعدي با شناسايي مشکلات و خواسته هاي شهروندان اطلاعات لازم براي شناسايي اولويت ها و برنامه هاي لازم براي هر منطقه جمع آوري مي شود.
وي در ادامه به بازديد از منطقه 14 شهرداري تهران در جريان بازديدهاي هفتگي کميته عمران شوراي اسلامي شهر تهران گفت: اين منطقه در دو سال گذشته سابقه خوبي در مديريت شهري از خودش به جاي گذاشته و انسجام خوبي بين شوراياران و شهرداران نواحي و شهردار منطقه ايجاد شده است.
وي با اشاره به جلسه برگزار شده با شوراياران و مديران شهرداري منطقه گفت: آنچه مشخص بود ديدگاه کلان اين افراد در توسعه شهري با نگاه بر مديريت بر منابع انساني به لحاظ فرهنگي و اجتماعي بود که اين ديدگاه از لحاظ توسعه شهري بسيار ارزشمند است.
وي توسعه پروژه هاي مشارکتي را از ديگر شاخصه هاي مديريتي اين منطقه دانست و گفت: در حالي در گذشته اين گونه پروژه ها به ندرت شکل مي گرفت که وضعيت کنوني نشان دهنده اقدامات بسيار مناسب انجام شده در اين منطقه است.
وي اظهار داشت: توسعه پروژه هاي مشارکتي ضمن کاهش فشار بر بودجه شهرداري سبب مي شود که خدمات بيشتري در اختيار شهروندان قرار گيرد که از اين حيث عملکرد منطقه 14 قابل تقدير است.
وي در خصوص نکته قابل اهميت ديگر در اين منطقه گفت: در اين بازديد مشخص شد که شهردار اين منطقه خودش را مسوول همه کارهاي منطقه، اعم از کارهايي که از گذشته شروع شده و کارهايي که خود اين شهرداري شروع کرده است، مي داند.
وي با ارزشمند دانستن اين ديدگاه تأکيد کرد: مديريت شهري بايد ضمن ارزش گذاشتن بر اين ديدگاه بايد آن را تشويق و تقويت کند چرا که وقتي شخصي در مسووليتي قرار گرفت نمي تواند خود را فارغ از کارهاي گذشته بداند و آنها را رها کرده و يا مورد بي مهري قرار دهد.
وي اظهار داشت: اين ديدگاه در منطقه 14 سبب شده است که تعداد پرونده هاي باز، از جمله قراردادهاي بلاتکليف، شکايت ها و اختلاف ها به پايين ترين حد برسد و به اين دليg واقعا شهردار اين منطقه بايد مورد تقدير بگيرد.
وي با اشاره به بافت مردمي منطقه گفت: اين منطقه از هويت مردمي، انقلابي و ارزشي بالايي برخوردار است و شهرداري اين منطقه نيز در توسعه اين فعاليت ها از چيزي فروگذاري نکرده است.
وي با بيان اينکه ممکن است مناطقي به لحاظ سرانه هاي شهري با کمبود مواجه باشند، اظهار داشت: با اين وجود مي توان با ارائه خدماتي که به راحتي قابل انجام است زمينه هاي توسعه فرهنگ اجتماعي را ايجاد کرد و اثربخشي خوبي را در اين حوزه داشت که در اين منطقه اين اتفاق رخ داده بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن