تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804226113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه زیرساخت های ورزشی برای بانوان نیازمند برنامه ریزی جامع است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: توسعه زیرساخت های ورزشی برای بانوان نیازمند برنامه ریزی جامع است بوشهر- ایرنا مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: با توجه به محدود بودن فضا، امکانات و زیرساخت های ورزشی برای بانوان توسعه زیرساخت ها برای این قشر نیازمند برنامه ریزی جامع تری از سوی مسوولان است.


به گزارش ایرنا، فاطمه دهقانی روزشنبه درجمع خبرنگاران افزود: تغییر شیوه وسبک زندگی زنان ایرانی ومحدودیت های موجود برای بانوان برای فعالیت های ورزشی و زندگی آپارتمان نشینی باعث کاهش حرکت های روزمره زنان شده است که درنهایت تاثیرات نامطلوبی برسلامت بانوان خواهد داشت و ضرورت توجه به ورزش بانوان امروز نسبت به قبل دوچندان است.
وی اظهارکرد: دراین مدت تلاش هایی برای فراهم ساختن امکانات بیشر ورزشی دراستان بوشهر برای بانوان صورت گرفته است ولی برای ورزشهای قهرمانی، همگانی، تربیتی و دانش آموزی و وارد کردن ورزش در سبک زندگی مردم و اقشار مختلف اجتماعی به ویژه جوانان و نوجوانان، به برنامه ریزی جامع تری نیاز است.
وی با تاکید بر توجه به توسعه زیر ساخت های ورزشی بویژه در حوزه زنان با رویکرد فرهنگ ایرانی و اسلامی تصریح کرد: در نظر گرفتن ساختار حقوقی و مصوب برای رسیدگی به ورزش بانوان کشور که امروز به طور کامل تحت شعاع ورزش آقایان قرار گرفته است و آمایش سرزمینی ورزش وتربیت بدنی متناسب با وضعیت اقلیمی و جمعیتی و فرهنگی هر منطقه ضروری است.
دهقانی یادآور شد: توجه به مناطق کمتر برخوردار و شرایط هر منطقه بویژه فرهنگ بومی و محلی مناطق، لزوم توجه به ورزش قهرمانی به ویژه در حوزه های مرتبط به ورزش بانوان با توجه به افزایش تعداد بانوانی که در سطح ملی و بین المللی رتبه کسب کرده اند و توجه به توسعه ورزش حرفه ای در بین بانوان از طریق ساماندهی امور باشگاههای خصوصی و حمایت های دولتی از دیگر برنامه هایی است که در این ارتباط می توان در دستور کار قرار داد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: فعالیت های ورزشی در شکل دهی شخصیت اجتماعی افراد می تواند تاثیر گذار باشد و چنانچه ورزش در یک جامعه مطابق با اصول و قواعد آن صورت بپذیرد، رشد روحیات طبیعی را در فرد بهبود می بخشد که در نتیجه شکوفا شدن این استعداد، فرد با سایر افراد اجتماع آسان تر ارتباط بر قرار کرده و در کنار آنها زندگی می کند.
وی افزود: ورزش اگر به طور اصولی و بر اساس یک برنامه منظم و صحیح استفاده شود در تحقق بسیاری از نیاز های مهم دوران جوانی، شناخت زندگی سالم اجتماعی و اصلاح یا جلوگیری از رفتار های انحرافی نقش موثری می تواند داشته باشد و میزان ورزش در کودکان و نوجوانان باید بیشتر از بزرگسالان باشد و یا این که خانواده ها حداقل روزی دو ساعت را به انجام فعالیت های ورزشی کودکان خود اختصاص دهند.
دهقانی با بیان اینکه امروزه کودکان بسیاری از اوقات فراغت خود را به بازی های کامپیوتری می گذرانند، اظهارکرد: بچه هایی که به جای فعالیت های ورزشی به بازی های کامپیوتری روی می آورند و به مرور زمان اختلال در خواب و رشد آنها به وجود خواهد آمد و در صورت ادامه ممکن است سبب افسردگی و گوشه گیری در آنها نیز شود لذا لازم است خانواده ها بر میزان انجام بازی های کامپیوتری در کودکان خود نظارت داشته باشند. ک/2
7209/539


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن