تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820447912




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تجهیزات پلیسی ایران حدود 100 درصد بومی شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تجهیزات پلیسی ایران حدود 100 درصد بومی شده است تهران- ایرنا- جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: نزدیک به 100 درصد تجهیزات پلیس ساخت داخل کشور بوده و بومی شده است هرچند در این زمینه از تجربیات کشورهای دیگر نیز استفاده می کنیم.


به گزارش خبرنگار انتظامی ایرنا، سردار «حسین اشتری» در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایپاس در جمع خبرنگاران افزود: مخترعین داخلی تجربیات خوبی داشته اند که در این نمایشگاه محصولات خود را به نمایش گذاشته تا نیازهای کشور از این طریق تامین شود.
وی در مورد استفاده از این تجهیزات در شناسایی مجرمین گفت: مجرمین همواره راهی را می یابند تا از آن طریق قانون را دور بزنند اما پلیس سعی دارد تا جلوی آنها را بگیرد و اینکه بگوییم هیچ مجرمی وجود ندارد صحت نداشته اما این تجهیزات کمک می کند تا با اقدامات پیشگیرانه از ارتکاب جرایم جلوگیری کنیم.
اشتری با بیان اینکه امسال کشفیات نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش داشته است، گفت: تجهیزات چهره نگاری، انگشت نگاری، دی. ان. ای و آزمایشگاه های تخصصی پلیس در این زمینه پیشرفت های خوبی داشته است به گونه ای که بخشی از لوازم پلیسی بومی شده و از طریق مبتکران داخلی و مهندسی معکوس توانسته ایم با توجه به تحریم ها روی پای خود ایستاده و نیازهای خود را تامین کنیم.
اشتری در مورد فعالیت گشت ارشاد در نمایشگاه نیروی انتظامی گفت: چنانچه نیاز باشد از گشت ارشاد در این نمایشگاه استفاده خواهیم کرد چرا که نیروی انتظامی از جمله وظایف خود را برقراری امنیت اخلاقی و اجتماعی دانسته و تفاوتی نمی کند که این ماموریت در مورد ما باشد یا خارج از محدوده پلیس هر چند با ارایه تذکراتی قبل از برگزاری نمایشگاه غرفه داران از وضعیت خوبی برخوردار هستند.
وی تصریح کرد: البته اشکالاتی وجود دارد که تذکرات لازم داده می شود البته باید گفت که با ارایه تذکراتی قبل از برگزاری نمایشگاه برخی از غرفه داران حاضر نشدند تا در نمایشگاه حضور یابند.
به گفته اشتری هدف از برگزاری این نمایشگاه تنها سودآوری نبوده بلکه استفاده از ظرفیت های جوانان و مخترعین برای به نمایش گذاشتن آثارشان از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه بوده است.

** عوامل چهار مورد اسیدپاشی در کشور هنوز شناسایی نشده اند
جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: چهار مورد اسیدپاشی در استان اصفهان اتفاق افتاد که با توجه به اطلاعات اولیه در این زمینه سرنخ هایی به دست پلیس رسیده که با تلاش همکاران ما در اصفهان به زودی عوامل آن دستگیر خواهند شد.
وی با بیان این که اهدافی که به مورد هدف قرار گرفته اند گروه یا قشر خاصی نبوده ، گفت: هنوز عوامل این اسیدپاشی شناسایی نشده اند اما موضوع همچنان در حال بررسی است.

** مقابله اداره پلیس با اشرار در مرزها
سردار اشتری در مورد ناامینی مرزهای سیستان و بلوچستان گفت: این ناامنی به گروهی از اشرار که در آن سوی مرزهای ما فعالیت می کنند ، برمی گردد چرا که کشورهایی هستند که قدرت کنترل نداشته و آن گونه که باید دقت و امنیت را در مرزهای خود ایجاد کنند ، فراهم نکردند. بر این اساس از این ناحیه آسیب هایی به ما رسیده همان گونه که در سال های گذشته شاهد چنین اتفاق هایی بوده ایم.
وی با بیان این که با اقدامات خوب و به موقع پلیس برخوردهایی با اشرار انجام شده است ، گفت: ماموران ما این اشرار را به موقع شناسایی و با آنها برخورد کرده اند در صورتی که اگر در این زمینه شناسایی به موقع انجام نمی شد امکان داشت آنها به داخل کشور آمده و خسارات بیشتری وارد کنند در حالی که نیروی انتظامی با اقتدار کامل در برابر اشرار مقاومت کرده و توانسته اند موفق شوند.
اشتری هدف از برگزاری نمایشگاه ایپاس را تبادل اطلاعات و تجربیات پلیس عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه نسبت به سال گذشته شاهد افزایش 12 درصدی کشورهای خارجی و همچنین افزایش 10 درصدی مساحت اختصاص داده به نیروی انتظامی است.
اجتمام (3) ** 9105 ** د . الف **ل.الف.ی ** 1418


26/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن