تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820111909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امنیت کنونی کشور مرهون تلاش های مجموعه وزارت اطلاعات است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان اسماعیلی:
امنیت کنونی کشور مرهون تلاش های مجموعه وزارت اطلاعات است
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه فضای امن و بدون خطر کنونی کشور مرهون تلاش های مجموعه وزارت اطلاعات است، تاکید کرد: وزارت اطلاعات مقتدر و هوشیار با رصد کامل در شکست توطئه های دشمنان موفق عمل کرده است.



محمد اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر  افزود: نقش وزارت اطلاعات در خصوص خنثی کردن توطئه های دشمن در توسعه امنیت در کشور موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی و  تاثیرگذار از مقابله با توطئه های جاسوسی ها توسط  مجموعه وزارت اطلاعات اتفاق می افتد ادامه داد: وزارت اطلاعات توانسته با اقتدار و توان طی 35 سال عمر نظام سخت ترین و شدیدترین توطئه های دشمنان علیه نظام را در نطفه از بین ببرد.

 اسماعیلی با بیان اینکه وزارت اطلاعات ترفندهای مختلف و سهمگین دشمنان را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران با درایت و توان از بین برده است، افزود: 35 سال گذشته حاکی از آن است که وزارت اطلاعات به خوبی توانسته به وظیفه خود عمل کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس  افزود: بخش قابل توجهی از توطئه های دشمن را سازمان توانسته به خوبی پیشگیری و به موقع با حمله دشمن برخورد کند.

اسماعیلی بر لزوم توسعه امنیت در  کشور تاکید کرد و با بیان اینکه امروز شاهد امنیت پایدار و خوبی در کشور هستیم گفت: طبیعتا وجود  امنیت  پایدار و خوب در سطح داخلی و بین المللی مستلزم این است که یک سازمان اطلاعاتی قوی  وجود داشته باشد که خوشبختانه ایران اسلامی دارای سیستم امنیتی و اطلاعاتی قوی و توانمند است. نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با یادآوری سخنان امام خمینی(ره)در خصوص وزارت اطلاعات افزود: وزارت اطلاعات کشور ما کاملا مردمی است چراکه بخش اعظمی از مردم زمانی که ضد انقلاب ها و منافقین بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کردند در غالب اطلاعات 36 میلیون نفری توانستند وزارت اطلاعات را به خوبی پشتیبانی کنند.

اسماعیلی با بیان اینکه هیچ بیگانه ای نتوانسته به ملت ایران ضربه وارد کند،بیان داشت:موفقیت در طول این 35 سال گذشته به برکت مردم بوده که در همه صحنه ها حضور دارند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با تاکید بر مقابله و مبارزه مردم با ضدانقلاب،تصریح کرد:مردم مومن ایران یک پشتیبان عظیم برای وزارت اطلاعات هستند که با حضور خود در جای جای کشور،حرکت های دشمنان را رسد می کنند.

اسماعیلی ادامه داد: هر سیستمی دارای اشکلاتی هستند اما اگر بخواهیم به صورت کلی وزارت اطلاعات را ارزیابی کنیم،به خوبی توانسته از ماموریت واگذاری شده سربلند بیرون بیاید.


۱۳۹۳/۷/۲۶ - ۱۰:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن