تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درباره آيه «ياد خدا بزرگتر است» ـ : به ياد خدا بودن در هنگام روبه رو شدن با حلال و ح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801189823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري مراسم جشن «شكرانه خدمت۳ در عرصه مديريت شهري» در قم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مهر ۱۳۹۳ (۰:۳۶ق.ظ)
همزمان با روز خانواده و تكريم بازنشتگان انجام مي شود؛ برگزاري مراسم جشن «شكرانه خدمت۳ در عرصه مديريت شهري» در قم مديركل روابط عمومي و بين الملل شهرداري قم از برگزاري جشن شكرانه خدمت۳ در عرصه مديريت شهري در ۲۷مهرماه سال جاري همزمان با روز خانواده و تكريم بازنشستگان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي حاجي رضا با اعلام اين خبر اظهار داشت: با توجه به تاكيد شهردار شهر مقدس قم مبني بر تجليل از خدمات پرسنل بازنشسته،اين جشن به مناسبت تجليل از بازنشستگان شهرداري قم با حضور مديران،بازنشستگان، و فعالان عرصه مديريت شهري در قم همزمان با روز خانواده و تكريم بازنشتگان برگزار مي‌شود.
وي بيان داشت:در اين مراسم از ۱۰۵ نفر از پرسنل بازنشسته شهرداري تقدير مي شود و همزمان با برپايي جشن بزرگ شكرانه خدمت، برخي از مسئولين استاني و شهري حضور خواهند داشت.
حاجي رضا هدف از برگزاري اين جشن را تجليل از بازنشستگان شهرداري قم و قدرداني و تشكر از زحمات آنها ذكر كرد و اذعان داشت: كاركنان خدوم شهرداري قم طي ۳۰سال فعاليت،خدمت رساني به زائرين و مجاورين شهر كريمه اهل بيت را در پرونده خود ثبت و ضبط كرده اند و ما وظيفه داريم قدردان زحمات آنها باشيم و اين جشن با اين رويكرد انجام مي شود.
وي تجليل و قدرداني از زحمات و تلاش هاي كاركناني كه به افتخار بازنشستگي نايل شده اند را كاري پسنديده در آموزه هاي ديني ما دانست و تصريح كرد: كسانيكه پس از عمري تلاش و مجاهدت در راه خدمت به مردم ، به اصطلاح بازنشسته مي شوند شايسته قدرداني و تجليل هستند .
حاجي رضا افزود: بازنشستگي يكي از مراحل اصلي زندگي مي باشد، بازنشستگان دين خود را به جامعه ادا نموده اند و ما وظيفه داريم به آنها احترام گذاشته و جايگاه آنان را حفظ كنيم.
وي خدمت در شهر قم را كه از آن در روايات به عنوان حرم اهل بيت ياد مي شود، افتخار بزرگي براي كاركنان مديريت شهري قم دانست و اذعان داشت:در اين تجليل از كاركناني كه در سال۹۳در شهرداري قم بازنشسته شده اند و يا تا پايان سال بازنشسته مي شوند، تجليل مي شود.
شايان ذكر است:مراسم تجليل از بازنشستگان شهرداري قم در روز يكشنبه مورخه ۲۷ مهرماه سال جاري از ساعت ۱۵الي ۱۸ در سالن همايش هاي شهرداري قم برگزارمي شود و به تمام همكاران بازنشسته شهرداري در سال۹۳ به رسم يابود لوح سپاس و هدايايي اهدا مي گردد.















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن