تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است كه خداوند در آن حسنات را مى‏افزايد و گناهان را پا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798487354




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم يادبود سه فيلم‌ساز فقيد سينمای كوتاه و مستند برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
مراسم يادبود سه فيلم‌ساز فقيد سينمای كوتاه و مستند برگزار شد
مراسم يادبود سه تن از فيلم‌سازان فقيد سينمای كوتاه عصر روز پنجشنبه 24 مهر و در روز سوم برپايی سي و يكمين جشنواره بين‌المللی فيلم كوتاه تهران در مقابل سالن شماره يك پرديس ملت برگزار شد.


به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری سی و یكمین جشنواره بین‌المللی فیلم كوتاه تهران، مصطفی مزرعتی، حامد خسروی و مسعود برخورداری، سه فیلمساز سینمای كوتاه بودند كه در ماه‌های اخیر به سوی ابدیت پر كشیدند. در این مراسم كه در این مراسم كه با تلاوت آیاتی از كلام‌الله مجید و روشن كردن سه شمع در كنار سه قاب عكس فیلمسازان فقید همراه بود، حبیب‌ ایل بیگی، سعید پوراسماعیلی، جعفر صانعی مقدم، سهیلا عسكری و دست‌اندركاران جشنواره، جمعی از فیلمسازان كوتاه و همكاران این سه كارگردان تازه درگذشته در كنار خبرنگاران و عكاسان حضور داشتند.

در این مراسم تنی چند از همكاران این سه سینماگر به بیان خاطرات و ویژگی‌های این سه فیلمساز فقید پرداختند. بابك طاهری كارگردان، درمورد این سه فیلم‌ساز درگذشته، گفت: این سه عزیز را جملگی علاقه‌مندان فیلم كوتاه، با توجه به ارائه فیلم‌های ارزنده و صاحب تفكرشان می‌شناسند. او با اشاره به این‎كه حامد خسروی، موفق به اخذ جوایز بسیاری شده بود، همه زندگی این سه فیلم‌ساز را سینما خواند و گفت: این عزیزان، همواره ضمن تولید اثر هنری، برآن بودند تا چیزی به سینما اضافه كنند.

طاهری ادامه داد: آخرین كار حامد هم به علت درگذشت او، نیمه كاره ماند، از این رو، امیدوارم ادامه ساخت آن، توسط یكی از فیلم‌سازان خوب‌مان ادامه پیدا كند.

طاهری با بیان این‌كه، مزرعتی‌ها، خسروی‌ها و برخورداری‌ها نمی‌میرند، بلكه تنها، ادای مردن را درمی‌آورند، در پایان صحبت‌های خود از حضور تمامی افراد حاضر در مراسم، سپاسگزاری كرد.

اسماعیل رستمی، فیلمبردار فیلم‌های حامد خسروی نیز، حامد را یك هنرمند ارزشمند و حرفه‌ای خواند و با بیان این‌كه، حامد، به جزئیات خیلی اهمیت می‌داد، گفت: بخاطر از دست دادن او، حس خیلی بدی دارم كه فكر كنم تا مدت‌ها همراه من باشد.

در پایان این مراسم كوتاه و صمیمی، امیر حسین دیباج، دیگر كارگردان عرصه فیلم كوتاه، درباره مسعود برخورداری، اظهار كرد: مسعود، جدا از این‌كه یك فیلم‌ساز متعهد و حرفه‌ای بود، در انجمن سینمای جوانان اصفهان نیز، فعالیت بسیاری داشت.

او در این‌باره ادامه داد: هر وقت كه هر یك از ما به مشكل برمی‌خوردیم، او در مسیر حل مشكل، ما را راهنمایی و فیلم‌مان را آرایش و پالایش می‌كرد.

این فیلم‌ساز در پایان صحبت‌های خود، گفت: مسعود، همیشه برای بچه‌های انجمن سینمای جوان اصفهان وقت داشت و هیچ‌گاه، كسی عصبانیت او را ندید.
قرائت فاتحه و پخش حلوا و خرما، پایان بخش مراسم یادبود این سه فیلم‌ساز از دست رفته، در سومین روز برگزاری سی و یكمین جشنواره بین‌المللی فیلم كوتاه تهران بود.

حامد خسروی از فیلمسازان مستند كه چندی پیش در بندر انزلی بر اثر تصادف جان خود را از دست داد، مصطفی مزرعتی مستندساز كه در سقوط هواپیمای طبس به دیار باقی شتافت و همچنین مسعود برخورداری از همكاران انجمن سینمای جوان در دفتر اصفهان بود.


انتهای پیام/ اس








تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن