تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818928072




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توتي: واکنشم به داوري اشتباه نبود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: توتي: واکنشم به داوري اشتباه نبود
فرانچسکو توتي، کاپيتان رم عنوان کرد که واکنشش به داوري ديدار يوونتوس-رم کار درستي بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، کاپیتان جیالوروسی پس از شکست 3-2 مقابل یووه، به انتقاد از داور پرداخت و مدعی شد که اشتباهات داوری او در این دیدار، مستیقما روی نتیجه تاثیر گذاشته است.بوفون، دوست نزدیک او به انتقاد از صحبت‌هایش پرداخت و گفت که او نباید اینگونه راجع به داوری صحبت می‌کرده است.

توتی در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت گفت:" من و جیجی نظرات متفاوتی داریم. شکست مقابل یوونتوس؟ صفحه را ورق بزنید، شنبه مقابل کیه‌وو بازی خواهیم کرد و یک بازی مهم برای ما خواهد بود. باید هواداران ما را حمایت کنند. آیا باز هم می‌توانیم اوضاع را عوض کنیم؟ اگر منظورتان رقابت با یووه است، تغییر اوضاع برای ما حیاتی است.جنجال‌ها نباید روی بازی ما تاثیری بگذارد.

توتی ادامه داد:" آیا واکنش من بیش از حد تند بود؟ نه، اینطور فکر نمی‌کنم ولی اگر به فکر کردن راجع به آن بازی ادامه دهیم، ممکن است به ضرر ما تمام شود. ولی واکنش من به اتفاقات آن بازی اشتباه نبود."




فرانچسکو توتيآ اس رم


1393/07/25 14:15  تعداد بازدید: 673





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن