تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818945888




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسکوچيچ: اميدورام اشتباهات داوري سهوي باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اسکوچيچ: اميدورام اشتباهات داوري سهوي باشد
سرمربي فولاد خوزستان شکست 2 بر يک برابر نفت مسجد سليمان قعر نشين را يک شوک منفي براي تيمش مي داند. او اعتقاد دارد داور در به وجود آمدن اين نتيجه نقش پررنگي داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، صحبت های کامل اسکوچیچ در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان را در زیر می خوانید:

این باخت یک شوک منفی بود
به تیم حریف تبریک می گویم، این باخت شوک منفی برای تیم من بود. برنامه اصلی ما باید این باشد که روی ذهنیت بازیکنان خود کار کنیم. مشکلی که متاسفانه در برخی بازیکنان ما وجود دارد این است که درجه اهمیت بازی ها برای نفرات فرق می کند اما برای شخص من که سرمربی تیم هستم بازی با استقلال تهران و نفت مسجدسلیمان از نظر اهمیت هیچ فرقی ندارد.

امیدوارم دیگر بازیکنان ما به نظام وظیفه دعوت نشوند
امیدوارم از این هفته هیچ کدام از بازیکنان ما دیگر به سازمان نظام وظیفه دعوت نشوند و قطعا با توجه به مشکلاتی که برای بازیکنانمان در این خصوص به وجود آمده در نیم فصل دوم تیم را تقویت می کنیم.

در زدن ضربات آخر مشکل داشتیم
ما در نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم و شانس هایی برای گلزنی داشتیم اما در زدن ضربات آخر مشکل داشتیم. من مربی هستم که به بازی جوانمردانه اعتقاد دارم و اگر بازیکنان من صحنه ای را ندیدند و توپ را به بیرون نزدند، یا متوجه نشدند و یا تحت تاثیر یکسری از مسائل بازی بودند.

امیدوارم اشتباهات داور سهوی باشد
مسائل عجیب و غریبی امروز اتفاق افتاد و امیدوارم اشتباهات داور سهوی باشد. احساسم این است که دارو یک پنالتی ما را نگرفت، البته شاید اشتباه کنم. ضمن اینکه در ابتدای نیمه دوم ما گلی را زدیم که داور آن را مردود اعلام کرد و وقتی از داور خط پرسیدم گفت گل مشکلی نداشته است. به هر حال داور هم مثل ما وجدان دارد و ما برای وجدان همه از جمله داور احترام قائلیم.


دراگان اسکوچيچ (سرمربي)فولاد خوزستانليگ برتر


1393/07/11 20:24  تعداد بازدید: 2,045





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن