تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798676391




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه اصفهان: اختلاف دیدگاه شیعه و سنی آب به آسیاب دشمن نریزد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه اصفهان: اختلاف دیدگاه شیعه و سنی آب به آسیاب دشمن نریزد اصفهان – ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به تفاوت دیدگاه شیعه و اهل سنت در برخی مسائل، گفت: این اختلاف دیدگاهها نباید آب به آسیاب دشمن بریزد.


به گزارش ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در نماز جمعه این هفته شهر اصفهان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز عید غدیر، افزود: ایشان بر اتفاق شیعه و سنی بر وقوع حادثه غدیر تاکید کردند و در عین حال متذکر شدند که عده ای بر این واقعه مسلم تاریخی توجیهات غلط آورده اند.
وی با اشاره به ضرورت اتحاد شیعه و سنی از منظر رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: امروز دشمن به دنبال اختلاف بین شیعه و سنی است و وهابیت، سلفی ها، تکفیری ها و داعشی ها همه ساخته آنهاست کما اینکه در بین شیعیان بهائیت را به وجود آوردند.
امام جمعه اصفهان گفت: آمریکا و غرب صرفا برای پاک کردن لکه ننگ جنایات داعش از دامان خود، ائتلاف ضد داعش به راه انداختند و وزیر امور خارجه آنها هم گفت که ما قصد حمله به داعش را نداریم و به مرور زمان با آنها مقابله می کنیم.
وی با بیان اینکه آمریکا از کشتار مسلمانان خوشحال می شود، افزود: بمباران سوریه فقط زیر ساخت های این کشور را از بین برد و نشان داد آمریکا هیچ هدفی جز تضعیف اسلام و مسلمین ندارند.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان انحراف در جامعه مسلمین را نتیجه انحراف از خط ولایت برشمرد و افزود: حضرت علی (ع) ولایت خویش را سنگ محور آسیاب می دانند.
وی به ضرورت برگزاری جشن های دهه ولایت و غدیر اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مردم اصفهان در برگزاری این مراسم و جشن ها به خوبی عمل کردند.
امام جمعه اصفهان همچنین به مناسبت های دهه ولایت، از جمله، ولادت امام هادی (ع)، سالروز نزول آیه تطهیر، آیه ولایت، آیه مباهله و سوره انسان در خصوص اهل بیت (ع) اشاره کرد.
وی همچنین در بخش دیگری از خطبه های این هفته در باره برگزاری اجلاس فرهنگ ناملموس در اصفهان گفت: اصل بیان فرهنگ های خوب گذشتگان و حفظ و انتقال آن به نسلهای بعد کاری بسیار خوب است.
آیت الله طباطبایی نژاد با بیان اینکه اجداد ایرانیان کارهای خوب بسیاری داشته اند، افزود: یکی از اقدام های خوب گذشتگان ما سنت وقف بوده است که حتی برخی کشت گندم را وقف پرندگان بیابان می کرده اند.
وی همچنین با انتقاد از برخی کارهای اشتباه در برگزاری اجلاس فرهنگ ناملموس، گفت: برگزار کنندگان این مراسم نمی خواسته اند این اتفاق ها بیفتد و نباید گروهی را متهم کرد.
/7134/پ/ 607


25/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن