تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815210387




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطیب جمعه بجنورد: سربازان گمنام نقشه های دشمنان را خنثی کرده اند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: خطیب جمعه بجنورد: سربازان گمنام نقشه های دشمنان را خنثی کرده اند بجنورد-ایرنا- امام جمعه موقت بجنورد گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) مانع اجرای نقشه های شوم دشمنان در باره نظام شده و نقشه های آنان را نقش برآب کرده اند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد به مناسبت سی امین سالروز تاسیس وزارت اطلاعات گفت: امنیت و آرامش نظام مرهون تلاش سربازان گمنان امام زمان (عج) است و وزارت اطلاعات برای حفظ امنیت و کیان نظام مقدس اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است.
وی اظهار کرد: خانواده ها به تبعیت از ائمه اطهار(ع) باید زندگی علوی داشته باشند و از سخت گیری های بی مورد در تشکیل خانواده خودداری کنند.
وی گفت: در نظر گرفتن مهریه های سبک برای دختران همان روش پیامبر (ص) است که در باره حضرت فاطمه (س) انجام شد.
وی گفت: اگر تشکیل زندگی زناشویی همانند حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) باشد به طور قطع زوجین زندگی موفقی خواهند داشت و این شیوه همچنین الگوی برای فرزندان خواهد شد.
خطیب جمعه بجنورد اظهار کرد: باید زن و مرد همدیگر را درک کنند و الگوی زندگی خود را ائمه اطهار(ع) قرار دهند تا جامعه ای سالم داشته باشیم.
حجت الاسلام نوری در ادامه به مناسبت های هفته آینده اشاره وبیان کرد: یکی از این موضوعات بحث روز "مباهله" است که حقانیت اسلام و اهل بیت (ع) در این روز ثابت شد.
امام جمعه موقت بجنورد گفت: در این روز بر اساس روایات متعدد شیعه و سنی پیامبر اسلام، علی(ع)، فاطمه(س) و حسنین(ع) را با خود به میعادگاه برد و مسیحیان نیز وقتی دیدند که پیامبر در این موضوع به قدری مطمئن است بیمناک شده و پذیرفتند جزیه بپردازند.
وی همچنین به موضوع ورزش و اهمیت آن در سلامت جامعه اشاره و تصریح کرد که یکی از ملزومات دست یابی به سلامت معنوی و تفکری سالم، داشتن سلامت جسمی است.ک/2
330


25/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن