تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819703856




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش توطئه ای برای سرکوب بیداری اسلامی در منطقه بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: امام جمعه زنجان: داعش توطئه ای برای سرکوب بیداری اسلامی در منطقه بود زنجان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: راه اندازی گروه های تروریستی همچون داعش، توطئه ای برای سرکوب بیداری اسلامی ملت ها در منطقه بود.


به گزارش ایرنا، آیت الله علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان افزود: وحدت مسلمانان همواره به ضرر دولت های استکباری و سفاک بوده است و این دولت ها در تلاش برای تفرقه اندازی میان امت اسلامی بوده اند.
وی یادآورشد: دشمنان اسلام از وحدت مسلمانان می هراسند و خوب می دانند که وحدت بیشترین و گسترده ترین تاثیر را در پیشرفت و قدرت گرفتن دین مبین اسلام در جهان دارد.
آیت الله خاتمی اظهار کرد: دولت های استکباری همواره در تلاش هستند تا با مقید ساختن مسلمانان فقط به انجام مناسکی همچون نماز و روزه، از خیزش آنان علیه استکبار، استبداد و ظلم جلوگیری کنند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با اطلاع از اهمیت وحدت در جهان اسلام، بر لزوم اجرای برائت از مشرکین به عنوان یکی از اعمال واجب حج تمتع تاکید داشتند.
وی خاطر نشان کرد: دشمنان، امروز به جایی رسیده اند که برای حفظ منافع خود به ویژه موقعیت اسرائیل غاصب، از اجرای هیچ اقدام و دسیسه ای علیه اسلام و مسلمانان خودداری نمی کنند.
آیت الله خاتمی تصریح کرد: باید به مدعیان دروغین برقراری دولت اسلامی یا همان داعش گفت که اگر شما به حقیقت طالب تاسیس چنین حکومتی هستید چرا از مکه شروع نمی کنید و به دستورات اسلام پایبند نیستید.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: باید از سرکرده های داعش پرسید آیا هدف شما غیر از ایستادگی در برابر گسترش اسلام و تشیع در جهان است و برای حفظ موقعیت استکبار و صهیونیسم تلاش نمی کنید.
وی ادامه داد: مشکل اصلی دولت مستکبر آمریکا با فعالیت هسته ای ایران نیست و حتی اگر مذاکرات نیز به نتیجه برسد، دشمنی این کشور با جمهوری اسلامی به پایان نخواهد رسید.
آیت الله خاتمی با بیان اینکه ریشه دشمنی آمریکا با انقلاب و جمهوری اسلامی است، افزود: تا زمانی که این حکومت پا برجاست، این خصومت و دشمنی پایان نخواهد یافت.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به اهمیت ولایت فقیه در هدایت جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: امروز ولی امر مسلمین ابراهیم وار در صحنه است و توطئه های دشمنان را به موقع شناسایی و برای خنثی سازی آنها دستورات کارآمد و مناسبی صادر می کند.
وی تاکید کرد: امروز این مدیریت و هدایت رهبر معظم انقلاب است که موجب قوام مسلمانان فلسطین، غزه، لبنان، عراق و دیگر نقاط جهان شده است.
آیت الله خاتمی به سفر رییس جمهوری به سازمان ملل اشاره کرد و سخنان وی را دفاعی جانانه از مواضع به حق ملت ایران اسلامی برشمرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: این سخنان و موضع گیری های رییس جمهوری در دفاع از حقوق ملت ایران، موجب شد تا همه گروه ها به تجلیل از دکتر روحانی بپردازند.
وی یادآورشد: رییس جمهور در نخستین سفر استانی پس از بازگشت از نیویورک به زنجان سفر می کند.
آیت الله خاتمی خواستار استقبال شایسته مردم از رییس جمهوری شد و مردم زنجان را مهمان نواز و مهمان دوست معرفی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: اصل استقبال از رییس جمهوری در مجموعه ورزشی کارگران زنجان است و انتظار می رود علاقه مندان با حضور پرشور خود، حماسه ای دیگر با این استقبال به ثبت برسانند.
وی به تلاش کمیسیون های مختلف برای رونق بخشی به اقتصاد استان زنجان اشاره کرد و حضور وزیر نیرو برای آغاز عملیات اجرایی نیروگاه هزار مگاواتی را نخستین گام دولت تدبیر و امید برای رونق سازندگی در این استان خواند.
7319/596


25/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن