تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819225444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همايش بررسي موانع توسعه در لرستان برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مهر ۱۳۹۳ (۹:۲۱ق.ظ)
همايش بررسي موانع توسعه در لرستان برگزار مي شود معاون توسعه و مديريت منابع انساني استانداري لرستان از برگزاري همايش بررسي موانع توسعه در نيمه دوم ارديبهشت ماه در استان خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‎‏آباد، صيدعلي کوراني‌فرد در جلسه هماهنگي همايش توسعه در لرستان در خرم‏‎آباد با اشاره به اينکه مخاطبان اين همايش بزرگ نخبگان و افراد توانمند استان هستند اظهار داشت: اين افراد مي توانند در سمت وسوس جامعه به سوي توسعه و پيشرفت موثر باشند.
وي در ادامه به نقش رسانه ها در برگزاري اين همايش اشاره کرد و گفت: در اين همايش بايد از ظرفيت رسانه ها استفاده کنيم زيرا رسانه‎ها ظرفيت‎هاي بزرگي براي توسعه لرستان محسوب مي‏‎شوند.
معاون توسعه و مديريت منابع انساني استانداري لرستان گفت: در بحث تامين هزينه اين همايش هماهنگي لازم با استاندار لرستان انجام شده است و نيازي به اسپانسر نداريم و مشکلي در اين زمينه نداريم.
کوراني در ادامه يادآور شد: اين همايش به مدت دو روز در نيمه دوم ارديبهشت ماه سال آينده در استان برگزار مي شود که اميدواريم برگزاري اين همايش نقش به سزايي در توسعه استان داشته باشد.
وي نقش عوامل فرهنگي و سياسي در توسعه اقتصادي لرستان، بررسي مزيت هاي نسبي استان، نقش رسانه، دولت و عوامل طبيعي در توسعه اقتصادي لرستان و بررسي جايگاه لرستان به لحاظ توسعه اقتصادي در بين استانهاي كشور را از جمله محورهاي اين همايش برشمرد.
وي در ادامه با بيان اينکه شش کميته براي برگزاري اين همايش تشکيل مي شود گفت: توريسم، فرهنگي و اجتماعي و امنيت، آموزش و پژوهش و فناوري، صنعت، معدن و تجارت، کشاورزي و دامپروري، از جمله کميته هاي اين همايش است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن