تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توبه زيباست، ولى از جوان زيباتر .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819912765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کیفیت محصول مهمترین شاخصه انتخاب مدیران تولیدی نمونه قزوین است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین طاهری:
کیفیت محصول مهمترین شاخصه انتخاب مدیران تولیدی نمونه قزوین است
قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: ارزیابی کیفیت محصول تولیدی، میزان فعالیت های آموزشی، ارتقاء سطح تکنولوژی و رعایت استانداردهای ملی و بین المللی مهمترین شاخصه انتخاب واحدهای نمونه استان قزوین در همایش استاندارد است.



به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا طاهری عصر پنجشنبه در جلسه با استاندار قزوین که در سالن کنفرانس استانداری قزوین برگزار شد اظهارداشت: همه ساله مراسم تجلیل از واحد های نمونه که در رعایت استانداردها دقت لازم را معمول داشته اند برگزار می شود و امسال نیز این مراسم با شرکت تولیدکنندگان شاخص استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

طاهری افزود: در سال جاری تنها شاخصه های کیفی را در انتخاب واحدها در نظر گرفتیم و مقدار تولید و صادرات تعیین کننده نبود که در این راستا نداشتن نقص عمده در طول یک سال متوالی، کاربرد علامت استاندارد، ارائه مدارک و مستندات از کیفیت محصول مورد توجه قرار گرفت. این مسئول تصریح کرد: توجه به ایزوها، تائید صلاحیت آزمایشگاه همکار،میزان فعالیتهای آموزشی،سرانه آموزش،ارتقاء سطح تکنولوژی و تولید و کارهای تحقیقاتی از دیگر شاخص هایی بود که برای گزینش و معرفی واحدهای برتر مورد ارزیابی قرار گرفت.

مدیرکل استاندارد استان قزوین یادآور شد: نمونه های کشوری باید 100 امتیاز و استانی 70 امتیاز را کسب کنند تا به عنوان نمونه معرفی شوند که در این میان پس از فراخوان عمومی با روش خود اظهاری بیش از 432 واحد ثبت نام کردند که 22 واحد نمونه استانی و یک مورد کشوری و 10 مدیر کنترل کیفی استانی و یک مورد کشوری بر اساس شاخص ها انتخاب شدند که روز 28 مهرماه معرفی می شوند.

وی از همکاری تنگاتنگ اتاق بازرگانی و سازمان صنعت تقدیر کرد و گفت: این همکاری صمیمانه موجب شده بتوانیم با صمیمیت بیشتری مشکلات صنعت را برطرف کرده و شرایط سهل تری برای تولیدکنندگان ایجاد کنیم.

طاهری تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده واحدهای نمونه کشوری از تسهیلات و تشویق های صادراتی برخوردار خواهند شد و تلاش می کنیم این مشوق ها برای واحدهای نمونه برگزیده استانی نیز اعمال شود.

در این نشست مرتضی روزبه استاندار قزوین هم گفت: با آسیب شناسی جلسات متعددی که صنعتگران لازم است در آن شرکت کنند باید علت عدم استقبال برخی مسئولان تولیدی را شناسایی کنیم تا جلسات پربارتر برگزار شود.

وی با انتقاد از عدم حضور برخی مسئولان واحدهای تولیدی در این جلسه تصریح کرد: شاید جلسات جذابیت و نتایج لازم را برای برخی مدیران صنعتی ندارد و یا نیازی به طرح مسائل خود ندارند و یا شاید مشکلی ندارند اما به هر حال امیدواریم کسانی که برای جلسات دعوت می شوند به دعوت نامه ها احترام گذاشته و در نشست ها حضور پیدا کنند تا بتوان با تعامل دوسویه و طرح مسائل نسبت به آسیب شناسی و حل آنها اقدام کرد.

روزبه رعایت استاندارد جلسات را ضروری دانست و اظهارامیدواری کرد صمیمت و همکاری مناسب ایجاد شده بین بخش خصوصی و دولتی در استان برای کمک به رونق تولید همچنان با قوت ادامه یابد.


۱۳۹۳/۷/۲۵ - ۰۸:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن