تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه گرفتن در گرما، جهاد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798325469




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واحدهای تولیدی نمونه استان قزوین تجلیل می شوند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > قزوین طاهری به مهر خبرداد:
واحدهای تولیدی نمونه استان قزوین تجلیل می شوند
قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرکل استاندار استان قزوین گفت: همایش تجلیل از واحدهایی که شاخص های استاندارد را بخوبی رعایت کرده اند با معرفی 24 مدیر واحد و 10 مدیر کنترل کیفی نمونه در قزوین برگزار می شود.



محمودرضا طاهری به مناسبت روز جهانی استاندارد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: استاندارد كردن و موضوع استاندارد از پایه های علم و فناوری است كه در پیشرفت صنعت و اقتصاد نقشی به سزایی دارد.

وی افزود: همه وظیفه داریم در مسیر افزایش سطح كیفیت در همه سطوح تلاش كنیم تا به فناوری پیشرفته تولید هر محصول دست پیدا کنیم که در این راستا برخی فکر می کنند كه استاندارد فقط برای حفظ منافع مصرف كننده است هرچند این نظر تا حدی صحیح است و استاندارد به نیازهای فردی و اقتصادی مصرف كنندگان توجه دارد، اما در عین حال استحكام صنعت و فناوری را نیز در نظر دارد و می توان گفت كه سود حاصل از رعایت استاندارد برای تولیدكنندگان بیش از مصرف كنندگان است.

طاهری یادآورشد: صرفه جویی حاصل از كاهش انواع قطعات و مواد اولیه غیر ضروری و ضایعات به اندازه ای مهم و چشمگیر است كه هر گونه سرمایه گذاری در زمینه استاندارد سازی فرآورده ها و خدمات را برای صاحبان صنایع توجیه پذیر می کند به طوری كه در اندك زمان می توانند نتایج محسوس آن را در فروش بیشتر و سود قابل توجه و رقابت موفق با دیگران با جلب مشتری بیشتر مشاهده کنند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان قزوین تصریح کرد: به منظور تشویق صنعتگران و تولیدکنندگان به رعایت استاندارد همه ساله با معرفی واحدهای شاخص در این زمینه تلاش می کنیم ضمن فرهنگ سازی بستری برای گرایش مردم و تولیدکنندگان به موضوع استاندارد فراهم شود.

این مسئول یادآورشد: همایش تجلیل از واحدهای تولیدی نمونه امسال در 28 مهرماه با حضور مسئولان کشوری و استاندار قزوین برگزار خواهد شد و در این مراسم از22 واحد نمونه و 10 مدیر کنترل کیفی، یک آزمایشگاه همکار و یک واحد دانش بنیان و واحد آموزشی همکار تجلیل خواهد شد.

طاهری اظهارداشت: همه ساله به مناسبت روز جهانی استاندارد که مصادف با 14 اکتبر و 22 مهرماه است سازمان استاندارد از تولیدکنندگان و ارائه دهندگان خدمات که به کیفیت و سلامت مشتری اهمیت می دهند و مطابق استاندارد در عرصه تولید فعالیت می کنند تجلیل می کند.

مدیرکل استاندارد استان قزوین بیان کرد: استاندارد تراز کننده میدان رقابت است و اگر کشوری بخواهد در رقابت های جهانی حضور پیدا کند و حرفی برای گفتن داشته باشد اولین گام رعایت استانداردهای ملی و جهانی است.

طاهری گفت: هر تولیدکننده که استاندارد را رعایت کند در یک بازی "برد، برد" شرکت کرده و مصرف کننده به عنوان مشتری رضایت خواهد داشت و هم تولیدکننده می تواند با توجه به رقابت با دیگران کالای خود را در اقصی نقاط کشور و جهان عرضه کند. شرکت 80 واحد تولیدی در فراخوان امسال

وی اضافه کرد: همه ساله از واحدهای تولیدی دعوت می شود تا به صورت خود اظهاری و مطابق معیارهای تعیین شده که به صورت کشوری اعلام می شود وضعیت تولید کیفی خود را اعلام کنند که امسال نیز این روند مانند گذشته انجام شد.

این مسئول اظهارداشت: در فراخوان امسال 80 واحد تولیدی در حوزه های مختلف داوطلبانه برای بررسی کیفی و استاندارد واحد خود ثبت نام کردند تا فرآیند ارزیابی توسط کارشناسان انجام شود که 22 واحد بیشترین امتیاز را کسب کردند و برای شرکت در این همایش انتخاب شدند.

طاهری تصریح کرد: ملاک های متعدی برای ارزیابی و انتخاب واحدهای تولیدی مورد توجه قرار گرفت که استمرار کیفیت، آموزش در واحد، داشتن گواهینامه ملی و بین المللی در خصوص تولید محصول،شرکت در بازارهای جهانی و داخلی، شرکت در نمایشگاههای معتبر و انجام امور تحقیقاتی از جمله شاخص های انتخاب واحدهای نمونه امسال بود.

وی بیان کرد: با سخت گیری کیفی محصول و استانداردها در سال جاری نسبت به سال قبل امیدواریم به ارتقاء کیفیت تولید محصولات در بخشهای مختلف صنایع استان کمک بیشتری شود.


۱۳۹۳/۷/۲۰ - ۰۸:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن