تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799073174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قائم مقام اتاق بازرگانی ویتنام:مهمترین رویکرد اتاق بازرگانی ویتنام توسعه تجارت با ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: قائم مقام اتاق بازرگانی ویتنام:مهمترین رویکرد اتاق بازرگانی ویتنام توسعه تجارت با ایران است آبادان- ایرنا- قائم مقام اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کشور ویتنام گفت: توسعه تجارت با کشور ایران از مهمترین رویکردهای اتاق بازرگانی کشور ویتنام است.


به گزارش ایرنا "دوان دوی خوانگ" روز پنجشنبه در نشست مشترک هیات های بازرگانی آبادان، خرمشهر و کشور ویتنام در سالن جلسات فرمانداری خرمشهر افزود: حضور در آبادان و خرمشهر نخستین حضور ما در این شهرها است لذا تمایل داریم اطلاعات بیشتری در زمینه تجارت اتاق های بازرگانی این شهرها کسب کنیم.
وی اظهار کرد: پس از کسب اطلاعات بیشتر از منطقه آزاد اروند در نشستی رو در رو مذاکرات خود را برای واردات و صادرات از طریق اتاق های بازرگانی آبادان و خرمشهر آغاز می کنیم.
قائم مقام اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ویتنام با اشاره به تجربه بالای این اتاق در زمینه روابط بین الملل و توسعه تجارت بازرگانی با تمام کشورهای جهان از جمله ایران افزود: باید دید اتاق های بازرگانی آبادان و خرمشهر توان صادرات و واردات چه محصولاتی را دارند.
وی گفت: آشنایی با نوع فعالیت و محصولات صادراتی و وارداتی آبادان و خرمشهر نخستین نیاز فعالان اقتصادی ویتنام برای شناسایی و برداشتن گام های بعدی برای سرمایه گذاری است.
"خوانگ" در خصوص زمان قراردادهای کشور ویتنام با ایران افزود: با توجه به سفر ما به آبادان و خرمشهر قراردادهای توسعه همکاری ویتنام و ایران برای 40 سال ادامه خواهند داشت.
وی عقد قرارداد بیش از 130 کشور جهان با ویتنام در دو سال اخیر را یادآور شد و اظهار کرد: این قراردادها نشان از فعالیت چشمگیر اتاق بازرگانی بین المللی ویتنام دارد.
قائم مقام اتاق بازرگانی، صنایع و معادن ویتنام به فعالیت 500 هزار شرکت خصوصی در کشور ویتنام اشاره کرد و افزود: بیش از یکهزار شرکت از این تعداد دارای هیات مدیره عضو اتاق بازرگانی ویتنام می باشند.
وی گفت: ویتنام دارای شرکت های معتبر و ارزنده نفت و گاز، غذای دریایی و محصولات کشاورزی می باشد لذا می توان با ایجاد ارتباط با آبادان و خرمشهر زمینه واردات و صادرات کالاها را فراهم کرد.

** خرمشهر ظرفیت بالایی در مبادلات تجاری بین الملل دارد
فرماندار خرمشهر نیز در این نشست با اشاره به پیشینه تاریخی این شهرستان در تجارت بین الملل گفت: خرمشهر به لحاظ داشتن مرز دریایی و زمینی ظرفیت های بالایی برای سرمایه گذاری و مبادلات تجاری بین الملل دارد.
"ولی اله حیاتی" بندر خرمشهر را یکی از مهمترین بنادر ایران خواند و افزود: این بندر سابقه زیادی در تاریخ بنادر جهان دارد و بیشترین واردات منطقه آزاد اروند از طریق این بندر صورت می گیرد.
وی سرمایه گذاری در صنایع پایین دستی نفت و پتروشیمی را برای هر دو طرف ایرانی و ویتنامی مفید خواند و اظهار کرد: زمینه فعالیت های اقتصادی و حضور سرمایه گذاران در چارچوب مقررات مناطق آزاد در صنعت لاستیک سازی و واحدهای تولیدی شهرک صنعتی خرمشهر فراهم است.
فرماندار خرمشهر افزود: سرمایه گذاری در خرمشهر با توجه به وجود مواد اولیه صنایع در این شهر می تواند برای هر دو طرف امکان بازگشت منابع را فراهم کند.
وی شعار دولت تدبیر و امید را حمایت از سرمایه گذاری در بخش های مختلف دانست و گفت: از هیچ کوششی در راستای فراهم کردن تمهیدات لازم برای حضور سرمایه گذاران در خرمشهر دریغ نمی شود.
حیاتی با اشاره به اینکه فرمانداری خرمشهر از حضور سرمایه گذاران استقبال می کند، افزود: جای هیچ دغدغه و نگرانی برای سرمایه گذاری در شهرستان خرمشهر وجود ندارد.
وی با اشاره به ظرفیت های صنعت گردشگری در خرمشهر اظهار کرد: وجود رودخانه کارون از ظرفیت های انحصاری خرمشهر است که موجب جذب گردشگران می شود.
فرماندار خرمشهر حضور روزانه هفت هزار گردشگر داخلی و خارجی در این شهرستان را یادآور شد و افزود: سرمایه گذاری در بخش های زیرساختی حوزه گردشگری در ساحل کارون می تواند نقش مهمی در جذب گردشگران و سرمایه گذاران داشته باشد.
وی گفت: ما برای احداث اماکن تفریحی و زیرساخت های گردشگری امکانات کافی و زمین مناسب در اختیار سرمایه گذاران خواهیم گذاشت.
حیاتی با اشاره به صادرات روزانه بیش از دو میلیون دلار کالای غیر نفتی از مرز زمینی شلمچه افزود: سرمایه گذاری در بخش های مختلف توسعه صادرات قطعا می تواند مفید باشد.
7100/7279/551


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن