تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن ابتدا به سلام مى كند و منافق منتظر سلام ديگران است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815535131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه خبر کوتاه از شهرستان تالش


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سه خبر کوتاه از شهرستان تالش تالش، آستارا - ایرنا - مدیر جهاد کشاورزی تالش از تولید یک هزار و 850 تن عسل در این شهرستان در سالجاری خبر داد.


سیدعلی موسوی عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: یک هزار و 850 تن عسل در این شهرستان در نیمه نخست امسال توسط زنبورداران تالشی تولید شده است.
وی با بیان اینکه این مقدار عسل به ارزش اقتصادی بیش از 166 میلیارد ریال است ، گفت: این مقدار عسل توسط 950 زنبوردار تالشی تولید شده است.
به گفته مدیر جهاد کشاورزی تالش ، در این شهرستان 129 هزار و 452 کلنی زنبور عسل آمارگیری شده است.
***
رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) تالش گفت: 570 کودک یتیم تحت بوشش کمیته امداد امام (ره) این شهرستان هستند.
ایرج علیزاده عصر پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این کودکان یتیم توسط یک هزار و 27 نیکوکار حمایت می شوند.
وی بیان کرد: فرد نیکوکاری مبلغ 30 میلیون ریال برای احداث مسکن یکی از فرزندان خانواده طرح محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام(ره) شهرستان تالش مساعدت کرده است.
وی افزود: یکی دیگر از نیکوکاران تالش برای خدمات پزشکی و دندانپزشکی جمعی از فرزندان و سرپرستان ایتام و محسنین مبلغ 60 میلیون ریال پرداخت کرده است.
به گفته رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) تالش؛ نیکوکاران مبلغ 250 میلیون ریال برای احداث مسکن ایتام و فرزندان خانواده طرح محسنین و مبلغ 70 میلیون ریال نیز برای هزینه های درمانی چند نفر از ایتام زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان مساعدت کرده اند.
علیزاده از خرید سه دستگاه رایانه برای ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام(ره) تالش خبر داد و گفت: این سه رایانه با کمک 50 میلیون ریالی این نیکوکار تهیه شده است.
***
مسوول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش از برگزاری آیین گرامیداشت روز جهانی کودک و دهه امامت و ولایت در این شهرستان خبر داد.
شهلا ابراهیمی عصر پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: کودکی دوران تشکیل شخصیت یک انسان است و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی زمانی به نتیجه مطلوب می رسد که از دوران کوکی در این زمینه سرمایه گذاری شود.
وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تنها نهادی است که به طور تخصصی برای کودکان و نوجوانان با محوریت کتاب و کتاب خوانی فعالیت دارد و بازتاب آن در برنامه های مختلفی نمایان می شود که از آن جمله قصه گویی است.
وی بیان کرد: این بار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش با سفری دوباره به دنیای قصه های گذشته ، حال و آینده ، قصه هایی را که پندها و حکمت ها در دل آن جاری است ، کودکان و نوجوانان را در روز جهانی کودک آشنا کرد تا با بیان داستانهایی شیرین ، کوله باری از تجارب و خاطرات خوش را با خود ببرند.
ابراهیمی اظهار کرد: کودکان در بیان داستان های مربیان و پدران و مادرانشان آموخته اند که قصه ها زبان مشترک انسانهاست.
وی روز جهانی کودک را بهانه ای برای ورود به جهان کودکان و شنیدن صدای آنها و هم صدا شدن با این سرمایه های بی بدیل الهی دانست و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تالش همراه با 17عضو قصه گوی خود در یازدهمین جشنواره قصه گویی کودک و نوجوان این روز مهم را گرامی داشت.
وی اظهار داشت: در پایان آیین قصه گویی سه کودک منتخب نوجوان از بین قصه گویان انتخاب و به مرحله حوزه ای راه یافتند که در دهه فجر به رقابت با دیگر اعضای مراکز فرهنگی استان خواهند پرداخت.
وی در ادامه از اجرای کارگاه تصویرگری داستان غدیر در شهرستان تالش خبر داد و گفت: در این کارگاه ابتدا مربیان در خصوص واقعه غدیر برای اعضا قصه غدیر را روایت کردند.
وی افزود: در ادامه این برنامه اعضا آنچه را که از مربیان شنیده بودند در گارگاهی با عنوان کارگاه تصویرگری غدیر به تصویر کشیدند.
ابراهیمی ادامه داد: در این برنامه بیش از 30 عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان تالش حضور داشتند که در انتها از همه حاضران در برنامه ها تقدیر شد.
شهرستان تالش در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.ک/3
7105/535/695


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن