تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819008953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

احداث 3 پهلوگاه تاکسی در میدان ونک / روان سازی بار ترافیکی میدان ونک


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
احداث 3 پهلوگاه تاکسی در میدان ونک / روان سازی بار ترافیکی میدان ونک
معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه 3، از احداث 3 پهلوگاه تاکسی در محدوده میدان ونک و روان سازی بار ترافیکی و کاهش ازدحام مسافران در این میدان خبرداد.
 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، شهرداری منطقه 3، علی فغانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 با اشاره به این مطلب، افزود: این پهلوگاه‌ها به منظور  ساماندهی توقف تاکسی ها و روان سازی ترافیک خیابان ولی عصر در3  محل از این خیابان واقع در ضلع شمال و جنوب میدان ونک و با نصب پل فلزی برروی نهر عریض احداث شده است .
 
وی با اشاره به اینکه احداث پهلوگاه در محل ایستگاه های حمل و نقل عمومی در معابر اصلی شهر تهران یکی از رویکردهای اصلی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به منظور افزایش ظرفیت تردد معابر است افزود: در این راستا توقف تاکسی ها و اتوبوس ها در پهلوگاه و خارج از فضای مفید سواره روی معبر هیچگونه تاخیری به جریان ترافیک عبوری تحمیل نمی کند که این امر ضمن افزایش حجم ترددخودروها  موجبات ایمنی و آسایش مسافرین حین سوار و پیاده شدن را نیزفراهم می آورد.
 
معاون شهردار منطقه 3 در ادامه تصریح کرد: خیابان ولیعصر به عنوان یکی از  معابر اصلی شهر تهران ، علی رغم اینکه  از ظرفیت محدودی برخوردار است هر روز پذیرای حجم قابل توجهی از خودروها بوده ،  که این محدودیت در محل تقاطع های اصلی مانند میدان ونک بیشتر محسوس است.
 
فغانی بیان داشت: براساس مطالعات انجام شده در معاونت حمل و نقل وترافیک منطقه یکی از دلایل کندی کشش و توقف های متعدد جریان ترافیک در خیابان ولیعصر محدوده میدان ونک وجود ایستگاه های تاکسی در حاشیه سواره رو و توقف تاکسیها در متن خیابان است که در پاره ای از اوقات این امر موجب اشغال یک خط عبوری از معبر می شود.
 
 وی ادامه داد: همچنین با انجام بازدید و بررسی های میدانی مشاهده شد به دلیل بعد مسافت پیاده روی از میدان ونک تا ایستگاه تاکسی مجاور واقع در  بن بست "صیرفی" مسافرین رغبتی به استفاده از تاکسی نداشته و با ازدحام در ابتدای خیابان ولیعصر از خودروهای مسافربر شخصی استفاده و مشکلات موجود را دو چندان می نمایند.
 
معاون حمل و نقل وترافیک شهرداری منطقه 3، اظهار داشت: با مطالعه  برروی عملکرد ایستگاههای تاکسی موجود و شناخت کاستی ها و همچنین نیازهای مسافرین خطوط تاکسی مذکور، احداث پهلوگاه برروی نهر عریض خیابان ولیعصردر ضلع جنوبی میدان و امتداد پهلوگاه ضلع شمالی میدان  با نصب پل فلزی و هدایت تاکسی ها بداخل پهلوگاه بعنوان راهکار مناسب تشخیص داده و نسبت به طراحی و اجرای پهلوگاهها متناسب با ناوگان خطوط فعال اقدام شد.
 
 وی در خاتمه ابراز امیدوار ی کرد: خوشبختانه با اجرای طرح مذکور و همکاری رانندگان زحمتکش تاکسی،در حال حاضرمزاحمت تاکسی های متوقف در ایستگاهها کاملا مرتفع شده  و روانی تردد جریان ترافیک درخیابان ولیعصر مشهود است.
 
انتهای پیام/






تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن