تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803838015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زنگ خطر شورای عالی دفاع ایتالیا: خطر جدی اروپا را تهدید می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: زنگ خطر شورای عالی دفاع ایتالیا: خطر جدی اروپا را تهدید می کند رم - ایرنا - شورای عالی دفاع ایتالیا روز پنجشنبه با اشاره به تحولات سوریه و عراق و حملات داعش، هشدار داد که خطری جدی ایتالیا و اروپا را تهدید می کند.


شورای عالی دفاع ایتالیا پس از نشستی در کاخ ریاست جمهوری با حضور "جورجو ناپولیتانو" رییس جمهوری در بیانیه ای با لحنی نگران کننده اعلام کرد: فشار نظامی داعش در سوریه و عراق باعث بروز خطرات جدی برای اروپا و ایتالیا شده است.
به باور اعضای شورای عالی دفاع ایتالیا، رم باید به همراه اتحادیه اروپا و سازمان ملل با دقت زیاد این رویدادها را دنبال کند و از هیچ تلاشی برای جلوگیری از بی ثباتی بیشتر بویژه در لیبی دریغ نکند، اوضاعی که حاکی از ضرورت و اهمیت سازماندهی مجدد نیروهای مسلح و سازمانهای امنیت اروپا است.
بیانیه این نهاد اروپایی تاکید دارد که تلاشهای ایتالیا به تنهایی نمی تواند در تضمین کشور از تهدیدات و خطراتی که در کوتاه مدت می تواند بوقوع بپیوندد، موثر واقع شود و این برای تمام کشورهای اروپایی صدق می کند.
در حالیکه ائتلاف بین المللی ضد داعش سعی بر هماهنگ کردن تلاشها دارد، حملات داعش علیه کوبانی و در سوریه و در عراق و در اطراف رمادی و فلوجه، اخرین شهرهای استان انبار که هنوز در کنترل دولت مرکزی است ادامه دارد .
از سویی باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در یک کنفرانس ویدیویی با "متئو رنتزی" نخست وزیر ایتالیا، "آنگلا مرکل" صدراعظم آلمان، "دیوید کامرون" نخست وزیر انگیس و "فرانسوا اولاند" رییس جمهوری فرانسه به بررسی اوضاع عراق و سوریه و نتیجه بدست آمده با تقویت حملات هوایی در ساعات اخیر پرداخت.
کشورهای غربی پس از آنکه منافع خود و همپیمانشان را در خطر دیدند، با تشکیل ائتلافی که برخی از کشورهای عربی و ترکیه نیز به آن پیوستند، وارد کارزار با داعش شدند اما در پوشش آن تاسیسات زیربنایی سوریه را هدف قرار داده اند.
"احمد داووداغلو" نخست وزیر ترکیه نیز اعلام کرد که تنها پناهندگان سوری می توانند از مرز این کشور برای مبارزه در کوبانی عبور کنند و بدین ترتیب درخواست فرانسه مبنی بر باز گذاشتن مرزها را رد کرد .
"آنجلینو الفانو" وزیر کشور ایتالیا نیز در شهریور ماه گذشته در مجلس نمایندگان این کشور با بیان اینکه هر نماد غربی می تواند تبدیل به هدف احتمالی برای تروریست های داعش شود، هشدار داد: رم به عنوان گهواره مسیحیت می تواند هدف افراط گرایان داعش قرار گیرد. نباید اظهارات ابوبکر البغدادی (مبنی بر فتح رم) را کم اهمیت شمرد و یا اینکه فعلا شواهد تحقیقاتی از طرحهای تروریستی در کشور وجود ندارد؛ ایتالیا و رم یک هدف ثانوی (برای داعش) نیستند و ما در این خصوص مراقب هستیم.
وی با بیان اینکه «تروریسم داعش حتی لباسهای اروپایی به تن کرده و ستیزه ای بی سابقه برای امنیت جهانی ایجاد کرده اند» افزود: داعش از منابعی برخوردار است که تاکنون هیچ سازمان تروریستی دیگری در گذشته نداشته است.
اروپام*1*461*1577


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن