تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799069814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطری از سوی داعش مرزهای کشور را تهدید نمی کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری رسا:



سردار احمدی مقدم در برنامه گفت وگوی ویژه خبری:
خطری از سوی داعش مرزهای کشور را تهدید نمی کند خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی از امنیت کامل مرزهای کشور خبر داد و تاکید کرد که با رصد اطلاعاتی هوشمندانه و تقسیم کار صورت گرفته بین نیروهای مسلح، تهدیدی از سوی جریان های تکفیری متوجه مرزهای جمهوری اسلامی نیست.



به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی کشورمان چهارشنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما، به بررسی عملکرد ناجا در برقراری نظم امنیت و آرامش اجتماعی پرداخت.
 
وی با تبریک هفته نیروی انتظامی و با بیان این که هر سازمانی که در دنیای امروز بخواهد سرآمد باشد چاره ای ندارد جز این که در مسیر علمی حرکت کند، همت و تلاش ناجا را نیز در همین راستا تحلیل کرد.
 
سردار احمدی مقدم با بیان این که در جامعه علمی امروز با این همه فناوری و پیشرفت، نمی توان با روش های سنتی موفق بود، تصریح کرد: مراکز علمی در درون هر سازمانی به ویژه نیروی انتظامی ایجاد می شود و امروز بیش از سیصد عضو هیات علمی در ناجا داریم.
 
فرمانده ناجا با بیان این که ما 16 نشریه علمی پژوهشی داریم، تصریح کرد: این مسیر در ناجا تا حد زیادی پیموده شده و امروز می توانیم ادعا کنیم برای هر تصمیم در نیروی انتظامی و اتخاذ راهبرد از مسیر علمی استفاده می کنیم.
 
سردار احمدی مقدم با بیان این که ما همکاری خوبی برای تامین نرم افزار و سخت افزارهای خود با دانشگاه ها داریم، اظهار داشت: ما باید تلاش کنیم نقایص خود را استخراج کنیم و راه های درمان را دنبال کنیم و نیروی انتظامی در این راستا حرکت های خوبی را شروع کرده است.
 
وی در ادامه برنامه گفت وگوی ویژه خبری درباره رویکرد اجتماعی نیروی انتظامی، گفت: همه خدمات نیروی انتظامی برای مردم است و بدون اجتماع معنا و مفهومی ندارد.
 
فرمانده نیروی انتظامی افزود: هیچ پلیسی نمی تواند بدون همراهی و همکاری مردم موفق باشد، همان گونه نظام اسلامی با وجود چالش های فراوان به دلیل درهم تنیده بودن نظام و مردم سرپا ایستاده است و نیروی انتظامی نیز چنین جایگاهی دارد.
 
سردار احمدی مقدم با تصریح بر این که نکته که اقتدار از تلاش و پشتکار به دست می آید، گفت: دائما باید نگاه مردم را به خود ببینیم و در تصمیم های خود تاثیر بدهیم و مشارکت اجتماعی را افزایش دهیم و خوشبختانه در این راستا نیز فعالیت های خوبی را شروع کرده ایم.
 
احمدی مقدم با بیان این که امنیت بدون همکاری مردم قابل تحقق نیست، یادآورشد: اگر مردم به آموزش های پلیس گوش کنند بسیاری از جرائم اتفاقات نمی افتد.
 
فرمانده ناجا اعتماد مردم را مهم ترین سرمایه برای نیروی انتظامی دانست و گفت: ما بدون اعتماد و همراهی مردم نمی توانیم در ماموریت های خودموفق باشیم.
 
سردار احمدی مقدم اضافه کرد: امروز بخش اجتماعی ناجا گام های مؤثری در برقراری ارتباط با مردم برداشته است.
 
وی در ادامه درباره مرزهای کشور و مشکلات موجود نیز خاطرنشان کرد: وظیفه مدیران این است که با مشکلات موجود مسائل خود را حل کنند. ما در حوزه مرزها حضور سازمان یافته ای را پیدا کرده ایم و شش سال قبل طرح انسداد مرزها را مطرح کردیم که صد هزار نیرو می خواست و سه هزار میلیارد تومان سرمایه که این مساله محقق نشد
 
سردار احمدی مقدم اضافه کرد: امروز مرزهای ما هرچند وضع ایده ال ندارد، اما پیشرفت خوبی داشته ایم تا پایان سال مرزهای شرقی و غربی که عمدتا تهدیدات قاچاقچیان از این مرزها است، واحد های مرزی ما استقرار یافته است و تا پایان برنامه ششم تمام خواهد شد.
 
وی با بیان این که امروز اقدامات تروریستی اشرار در نقطه صفر مرزی انجام می شود و این نشانه موفقیت ما در انسداد مرزها است، تصریح کرد: با تکمیل مرزها از این نوع شرارت ها نیز مصون خواهیم شد.
 
فرمانده ناجا درباره 24 ماهه شدن خدمت سربازی نیز گفت: ما دلمان می خواهد در این ایام جوانان رویکرد مثبت تری داشته باشند و اوقات شان تلخ نشود اما به هر حال چاره ای نیست.
 
وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در جایگاه تصمیم سازی کمک می کند اما در کل ما مجری سیاست های بخش دفاع هستیم و خودمان تصمیم گیرنده نیستیم من دلم می خواست سربازی کاهش پیدا می کرد اما ستاد کل معافیت هایی را برای بخش های سخت درنظر گرفته است و این 24 ماه برای مناطق آرام است.
 
سردار احمدی مقدم درباره پلیس فتا نیز خاطرنشان کرد: جرائم سایبری در کشور ما نسبت به کشورهای دیگر کمتر است و خیلی انفجاری نیست و عملکرد ما نیز در این زمینه خوب پیش رفته است.
 
وی با بیان این که قدرت کشف ما در عرصه جرائم سایبری افزایش یافته است، گفت: ما با 130 پلیس دنیا در این عرصه ارتباط و تعامل داریم؛ اما به هر حال همیشه پیشگیری مقدم بر مبارزه است و ما نیز در این عرصه آموزش هایی را به مردم ارائه می کنیم.
 
فرمانده ناجا هشتاد درصد انگیزه جرائم سایبری را مسائل مالی دانست و گفت: از مردم می خواهیم به پلیس نوپای فتا اعتماد کنند، چراکه از ویترین های خوب و قابل اعتماد ناجا به شمار می آید.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به مساله مردمی و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر اشاره و اظهار کرد: دواطلبان زیادی در بخش اجتماعی هستند که در این زمینه دغدغه دارند و حاضرند وقت بگذارند.
 
فرمانده ناجا با تاکید بر تقویت بخش های مردم نهاد در زمینه مبارزه با مواد مخدر، یادآورشد: اگر همه سازوکارهایی که در قانون برای ایجاد اردوگاه ها برای معتادان و مراکز نگهداری پیش بینی شده مورد توجه قرار گیرد، این موضوع قابل غلبه است.
 
وی با تاکید بر این که باید برای معتادان رها شده فکری بکنیم، تصریح کرد: اگر این مساله محقق نشود ما در عرصه اجتماع شاهد ناهنجاری خواهیم بود.
 
فرمانده ناجا درباره قرارگاه سرقت نیز گفت: در سال 91 و 92 که بحران های ارزی و رکود پیش امد اینها عوارضی در بخش ناهنجاری های اجتماعی از جمله سرقت داشت؛ از اواخر سال گذشته به تدریح این شیب کاهش یافت و در ششماهه اول سال جاری یک درصد کاهش داشته ایم.
 
وی اضافه کرد: هر وقت بیکاری کاهش می یابد این نوع جرائم نیز کاهش می یابد و امیدواریم با برنامه هایی که دولت در این زمینه دارد شاهد رونق اقتصاد و رفع مشکلات اقتصادی باشیم.
 
وی با بیان این که آمار سرقت های به عنف، بانک و سرقت های مسلحانه کاهش چشمگیری داشته است، گفت: جرائم خشن و جنایی در این سال ها کاهش یافته اما سرقت های جزیی افزایش یافته است.
 
فرمانده ناجا درباره گروه های تکفیری و میزان آمادگی نیروی انتظامی برای مقابله با حوادث احتمالی، ابراز داشت: سال ها است که مرزهای ما با تهدید مواجه است و این مساله جدید نیست.
 
وی با اشاره به تحرکات داعش در کشورهای عراق و سوریه خاطرنشان کرد: خوشبختانه ارتش و واحدهای مردمی عراق در مبارزه با این گروه توفیقات خوبی داشته اند و با انجام برخی عملیات ها تا حدی آنها را از مرزهای ما دور کرده اند.
 
فرمانده ناجا با تاکید بر این که ما در یک منظومه با مجموعه نیروهای مسلح و دستگاه های اطلاعاتی تقسیم کار بسیاری خوبی کرده ایم و تهدیدات را رصد می کنیم، گفت: خوشبختانه دغدغه ای در این زمینه نداریم و البته با حفظ آمادگی های لازم آماده مقابله با هرگونه تهدیدی هستیم.
 
فرمانده ناجا در بخش دیگری از برنامه گفت وگوی ویژه خبری درباره توجه به معیشت کارکنان ناجا نیز گفت: این مساله یک حق طبیعی است، البته ما در این زمینه شرمنده پرسنل و کارکنان خودمان هستیم اما در این سال ها با همکاری دولت سعی کرده ایم که اقدامات و فعالیت های خوبی را انجام دهیم.
 
سردار احمدی مقدم با بیان این که اولویت ما تامین مسکن کارکنان نیروی انتظامی است، تصریح کرد: برای کارکنان برنامه های رفاهی در حد وسع خود تامین کرده ایم و به دنبال ارتقای این مساله نیز هستیم.
 
فرمانده ناجا در بخش پایانی اظهارات خود در برنامه گفت وگوی ویژه خبری درباره تعامل نیروی انتظامی با دولت یازدهم، تصریح کرد: نیروی انتظامی همکار و بازوی قوی دولت است، نیروی انتظامی همواره در کنار دولت ها بوده و هست.
 
سردار احمدی مقدم تصریح کرد: تاکنون ما با دولت  آقای روحانی چالشی نداشته ایم و من موردی را مشاهده نمی کنم و تاکنون گلایه ای را ندیده ایم.
 
فرمانده ناجا اظهار داشت: همکاری با دولت خواست مردم و رهبر معظم انقلاب است؛ چراکه چالش با دولت مردم را نا امید می کند./924/




۱۳۹۳/۷/۱۶






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری رسا]
[مشاهده در: www.rasanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن