تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799148318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار گیلان: یکی از دستآوردهای وزارت اطلاعات، حفظ آرامش جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استاندار گیلان: یکی از دستآوردهای وزارت اطلاعات، حفظ آرامش جامعه است رشت - ایرنا - استاندار گیلان گفت: حفظ آرامش و امیدآفرینی در جامعه طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و رویکرد دولت یازدهم، از دستآوردهای وزارت اطلاعات است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، "محمدعلی نجفی" روز پنجشنبه در همایش "سی سال مجاهدت های خاموش" که به مناسبت سی امین سالگشت تاسیس نهاد مردمی وزارت اطلاعات و قدردانی از تلاش های پرسنل خدوم اداره کل اطلاعات استان گیلان در رشت برگزار شد، افزود: امنیت و ثبات جامعه امروز، مدیون فداکاری نیروهای اطلاعات است و در سایه مجاهدت های خاموش، این امنیت درحد بسیار مطلوبی حفظ شده است.
وی ادامه داد: امروز امنیت مردم و احساسی که در برقراری امنیت در جامعه وجود دارد، مدیون عملکرد قابل ستایش نیروهای وزارت اطلاعات است.
استاندار گیلان وزارت اطلاعات را مولود انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: پاک ترین و امین ترین افراد کشور در این مجموعه حضور و فعالیت دارند و بار سنگین تامین امنیت را به دوش می کشند.
وی دغدغه اصلی وزارت اطلاعات را تامین آسایش روحی، روانی و مادی مردم ذکر و اضافه کرد: امروز سربازان گمنام امام زمان (عج) به خوبی توانسته اند در سایه مجاهدت های خاموش، امنیت کشور را درحد مطلوبی برقرار کنند.
نجفی یادآور شد: وزارت اطلاعات به عنوان ضامن اصلی امنیت کشور، نقش بسیار پررنگی در این عرصه داشته و در همه حوزه ها موفق بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مردم از عملکرد نیروهای وزارت اطلاعات که بصورت مستقیم قابل ارایه نیست، آگاه نمی شوند ولی با توجه به ثبات و امنیتی که در کشور برقرار است، رضایت عمومی از فعالیت های این مجاهدان وجود دارد.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: یکی از عملکردهای سنگین وزارت اطلاعات، حفظ انسجام سیاسی و صیانت از سرمایه های اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی است و این نیروها در صیانت از اموال عمومی و دولتی و جلوگیری از حیف و میل بیت المال، نقش مهمی دارند.
وی همچنین عملکرد وزارت اطلاعات در مقابله با باندهای سازمان یافته قاچاق و سرویس های اطلاعاتی بیگانه را موفقیت آمیز ذکر کرد.
نجفی با اشاره به توطئه انگیزی و اختلاف افکنی دشمنان بویژه میان اقوام و قومیت های مختلف افزود: این دسیسه ها با هوشیاری پرسنل وزارت اطلاعات، خنثی شد و دشمن همواره در این زمینه ها ناکام مانده است.
وی همچنین به نقش برجسته وزارت اطلاعات در مقابله با فسادهای اقتصادی اشاره و اضافه کرد: نیروهای این مجموعه در مقابله با پولشویی ها ، فرارهای مالیاتی و سودجویی ها، حضور جدی و هوشمندانه ای داشته اند.
استاندار گیلان ادامه داد: وزارت اطلاعات منطبق با برنامه های دولت تدبیر و امید در جهت حفظ امید و آرامش در جامه ایفای نقش می کند و در عین حال؛ صیانت از آبرو، حیثیت و اسرار مردم و حفظ اعتماد عمومی را وجهه همت خویش ساخته است.
به مناسب سی امین سالگرد تاسیس وزات اطلاعات، مراسمی تحت عنوان "سی سال مجاهدهای خاموش" با حضور مدیران و اعضای شورای تامین استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و ائمه جمعه شهرستان های گیلان برگزارشد.ک/2
619 / 695


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن