تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804251285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش آذربایجان غربی مدیریت مطلوبی در اجرای پروژه مهر داشت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار: آموزش و پرورش آذربایجان غربی مدیریت مطلوبی در اجرای پروژه مهر داشت ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: مسوولان آموزش و پرورش استان مدیریت خوبی در اجرای پروژه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید داشتند.


علیرضا رادفر روز پنجشنبه در همایش روسای آموزش و پرورش آذربایجان غربی افزود: آموزش و پرورش استان امسال علیرغم دو هزار نفر کمبود نیروی انسانی توانست پروژه مهر را به خوبی مدیریت کنند و ما امروز کلاس بدون معلم نداریم.
وی اظهار کرد: سرمایه گذاری در آموزش و پرورش ضروری است زیرا زیربنای آینده کشور در این بخش بنیان نهاده می شود.
رادفر گفت: باید به دنبال مدیران آگاه و جسور باشیم زیرا تربیت فرزندان آینده ایران اسلامی منوط به داشتن مدیران توانمند می باشد که بتوانند این مهم را انجام دهند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی افزود: مدارس را باید اجتماع محور کنیم تا بچه های ما هنجارها و ارزشهای جامعه را بشناسند و ورود مناسبی به صحنه اجتماع از این طریق داشته باشند.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گفت: فرهنگ در برگیرنده همه هنجارهای جامعه از آداب و سنن و گفتار و روشهاست که باید در جامعه برای یادگیری کودکان و نوجوانان رونق یابد.
رادفر اظهار کرد: توجه به اسناد بالادستی نیز نباید نادیده گرفته شود چون نقش بسیار مهمی در تحقق اهداف دارند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: باید با بهره گیری از اسناد بالادستی در راستای فراهم کردن حیات طیبه و زندگی توام با آرامش و آسایش و امنیت روحی برای دانش آموزان تلاش ویژه کرد.
وی در باره فرهنگ اشاعه نماز در بین دانش آموزان استان نیز اظهار کرد: از هم اکنون باید کودکان را در باره اقامه نماز به ویژه نماز جماعت آموزش داد، نماز اول وقت نیز نباید از دید معلمان و مسوولان آموزش و پرورش استان مغفول بماند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی افزود: استان به خاطر وجود قومیتهای مختلف و مرزی بودن دارای حساسیت خاصی است و باید برنامه ریزیها طوری باشد که این حساسیتها را مدیریت کرد و کمک کنیم تا همگرایی بین اقوام نسبت به نظام بیشتر شود.
وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید در اولین اقدامات خود حقوق شهروندی را تبیین کرد گفت: ما شهروند درجه یک و دو نداریم و باید توجه خاصی به این موضوع کرد و نباید بهانه ای برای واگرایی در مناطق داشته باشیم.
رادفر افزود: تعامل سازنده بین مدیران آموزش و پرورش و مسوولان و نمایندگان نیز از جمله مهمترین مسایلی است که باید به آنها توجه کرد و استفاده از توان نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران در راستای حل مشکلات ضروری است.
وی اضافه کرد: مدیران آموزش و پرورش استان می توانند از توان نمایندگان استان در راستای بیان مشکلات موجود استفاده کنند تا در روند حل آنها تسریع شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: توجه به مهارتهای سیاسی نیز باید از مسایل مورد توجه مدیران آموزش و پرورش آذربایجان غربی باشد.
وی با بیان اینکه باید دانش آموزان را با موضوع های سیاسی آشنا کرد و به آنان مهارتهای سیاسی را آموخت اظهار کرد: نباید آموزش و پرورش در اختیار یک جناح خاص قرار بگیرد ولی باید دانش آموزان ما آگاه به مسایل سیاسی باشند.
همایش روسای آموزش و پرورش آذربایجان غربی از روز سه شنبه به مدت سه روز در ارومیه آغاز شده است.
این همایش با هدف بررسی مشکلات آموزش و پرورش در مناطق مختلف استان و نیز تبیین سیاستهای این نهاد، با حضور روسای مناطق 24 گانه آموزش و پرورش استان و مسوولان مرتبط با این موضوع در باشگاه فرهنگیان ارومیه برگزار می شود.
7125/581


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 125]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن