تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819653825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه ورزش آذربايجان غربي در گرو همکاري کليه دستگاه هاي اجرايي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ مهر ۱۳۹۳ (۱۴:۴۹ب.ظ)
توسعه ورزش آذربايجان غربي در گرو همکاري کليه دستگاه هاي اجرايي است معلمي شغلي است که فرد در هر مقام و منزلتي که قرار گيريد نمي تواند در مقابل معلم خود اظهار وجود کند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد حضرت پور، در همايش دبيران و آموزگاران تربيت بدني در جهت توسعه ورزش شهروندي با بيان اين که معلمي شغل انبياء است، اظهار داشت: توسعه ورزش محلات، استان و کشور که به دنبال آن هستيم راهي جز تعامل و همدلي بين مديران و دستگاه هاي اجرايي ندارد.
وي دوران مدرسه و معلمي و شاگردي را بهترين و شيرين ترين دوران زندگي انسان دانست و گفت: افتخار آفرين است که به آموزگار علم و تهذيب، سر فرود آورد و احترام گذاشت.
وي با اشاره به اتفاقات خوب و مبارک در شهر اروميه که امروزه شاهد هستيم، خاطر نشان کرد: اين موفقيت ها حاصل نمي شد مگر با وحدت و همدلي که در بين مسئولين استان و شهرستان حاکم است.
وي با اشاره به رسالت اصلي آموزش و پرورش که تعليم و تربيت است، گفت: با توجه به هنجارهايي که در دنيا مطرح است، بزرگترين رسالت را که امروز مي توان تعريف کرد تربيت بدني است چرا که آموزش و پرورش و معلمان تربيت بدني نقش اساسي در سلامت جامعه دارند.
شهردار اروميه با اشاره به اين که تعليم و تربيت نقش اساسي در جامعه اسلامي دارد، اظهار داشت: در کنار تعليم و تربيت آنچه که تاکنون مورد بي توجهي قرار گرفته، تربيت بدني است و شهرداري به عنوان دستگاه اجرايي عمراني، خدماتي وارد بخش سلامت جامعه شده است.
وي افزود: امروز با اهميت ترين کار ما جلوتر از پروژه هاي عمراني بحث اجتماعي است که بايد در اين حوزه از تجربيات آموزش و پرورش به نحو احسن استفاده شود.
حضرت پور با اشاره به خدمتگزاري خود در بخش ترک اعتياد، خاطر نشان کرد: بسيار علاقه مندم که به افرادي که در آن محيط هستند کمک کنيم تا سلامتي خود را به دست آورند.
وي گفت: در اعتياد جوانان 80 درصد شهرداري و ساير دستگاه ها مقصر است چرا که نتوانستيم مکان هايي براي تفريحات سالم جوانان ايجاد کنيم که اين باعث شده است که رشد سالانه مواد مخدر در استان آذربايجان غربي حداقل 30 درصد باشد.
شهردار اروميه با بيان اين که اگر به رسالت خود به خوبي عمل نکنيم اين مشکلات خانمان گير خودمان نيز مي شود، تصريح کرد: مانند اوايل انقلاب جهادي، بسيجي وار حرکت کنيم و از زماني که براي زندگي صرف مي کنيم بکاهيم تا بتوانيم به بخشي از جامعه که درگير مشکلات اجتماعي هستند، کمک کنيم.
وي با اشار به اين که موقعيت آذربايجان غربي با ساير استان ها متفاوت است، گفت: امروزه آذربايجان غربي اولين توليد کننده شيشه صنعتي است چرا که دشمنان بعد از نااميدي و يأس از تمامي حرکات که مي تواند ايران اسلامي را از بين ببرد به معتاد کردن جوانان ما مي انديشد تا مانع رشد علمي آنان شود.
حضرت پور از وجود 37 سالن ورزشي خبرداد و گفت: ما در کودکي با توپ پلاستيک و يک متر کش براي خود ميدان واليبال درست مي کرديم و مشغول بازي مي شديم اما امروز ديدگاه به موضوع عوض شده هر اقدامي که مي خواهيم انجام شود بايد با هزينه همراه باشد.
وي اضافه کرد: آذربايجان غربي به دليل هم مرزي و همجواري با کشور هاي همسايه بيشتر مورد تهديد است چرا که با ترانزيت هر 6 تن مواد مخدر 6 کيلوي آن در آذربايجان غربي توزيع مي شود.
شهردار اروميه اظهار داشت: سلامت جامعه با هزينه هاي ميلياردي اتفاق نمي افتد مگر با ورزش بتوان سلامت جامعه را حفظ کرد بنابراين تربيت بدني بايد فرهنگ سازي شود و هر جوان روزي دو ساعت براي ورزش کردن وقت بگذارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن