تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812961028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باز هم برکناری یک شهردار !


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: باز هم برکناری یک شهردار ! روزنامه خزر در شماره روز پنجشنبه بیست و چهارم مهرماه در مطلبی با عنوان " باز هم برکناری یک شهردار " به قلم رضا احمدی سراوانی، به علل برکناری شهردار رشت پرداخته است.


شورای شهر رشت تنها پس از 10 ماه از انتصاب خلیلی به عنوان شهردار، وی را برکنار کرد اقدامی که البته با حیرت افکار عمومی مواجه شد .
بسیاری از مردم می پرسند شورای چهارم شهر رشت که در آغاز کار خود بر تخصص گرایی ، پرهیز از شتاب زدگی و اعمال نظارت کارشناسانه تاکید می کرد، چگونه شهردار منصوب خود را که پس از چند ماه بحث و بررسی برگزیده بود، به فاصله کوتاهی برکنار کرده است؟
افکار عمومی رشت به حق از شورا انتظار دارند تا در این زمینه شفاف سازی کرده و بررسی کنند که چنین تغییرات سریعی در مدیریت شهری رشت چه خساراتی را وارد می کند؟
شورای چهارم رشت اولین شهردار خود را برکنار کرد ، شهرداری که دوره خدمت او حتی به یکسال هم نرسید ، یعنی حداقل زمانیکه برای بررسی عملکرد یک مدیر لازم است.
خلیلی برکنار شد تا چرخه عزل و نصب شهرداران توسط شورای شهر رشت همچنان باقی بماند و آینده توسعه این شهر در یک ابهام دیگر ؟
خلیلی رفت اما آیا کسی هم به فکر مردم شهر رشت خواهند بود ، مردمی که سالهاست با حداقل استاندارد های خدمات شهری روزگار می گذرانند؟!
604/695


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن