تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):تلخى حق را تحمل كن، و مبادا كه فريب شيرينى باطل را بخورى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799459174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختلاف سلیقه درروند خدمات رسانه وتوسعه شهری گناوه تاثیری نداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اختلاف سلیقه درروند خدمات رسانه وتوسعه شهری گناوه تاثیری نداشته است گناوه - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه گفت: اختلاف سلیقه و نظر میان اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری و شورا معمولی است و در روند خدمات رسانی به مردم و توسعه شهری تاثیری نداشته است.


به گزارش ایرنا ،زهرا عرب زاده در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان افزود: این شورا از نقد منصفانه و سازنده که باهدف دلسوزی واصلاح امور به عملکرد شورا وارد می شود استقبال می کند تا بتوانیم خدمت رسانی بیشتری که درخور وشان مردم این شهر باشد، انجام دهیم.
وی اضافه کرد: درعین حال تلاش عده ای که هدف دار برای زیر سوول بردن عملکرد و تخریب چهره شورا یا شهرداری مطالب مغرضانه ای درمحافل وفضای مجازی منتشر می کنند پذیرفتنی نیست.
عرب زاده گفت: هر یک از اعضای شورا اسلامی شهر گناوه از سلیقه و افکار متفاوتی برخوردارند و این امر در مورد مسایل و موضوعات هر حوزه کاری وجود دارد و این حق طبیعی هر عضوی از شورا است.
وی بااشاره به اینکه مخالفت یاموافقت برسر مساله یا بحثی حق طبیعی هر یک از اعضای شورای اسلامی شهر است، افزود: اختلاف میان اعضای شورای اسلامی این شهر اگرچه عده ای از بیرون جهت دار به آن دامن زده و مطرح می کنند آن طور نیست که در روند کار وخدمت رسانی شورا خللی وارد کند.
عرب زاده یکی از ارکان نظام مردم سالای دینی را گفتمان و دموکراسی دانست و گفت: هدف شورای اسلامی شهر گناوه توسعه گفتمان مردمی درجامعه است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه درپاسخ به سوالی در باره شایعه شدت گرفتن اختلافات میان شورای اسلامی وشهردار بندر گناوه گفت: وجود اختلاف امری طبیعی است اما این اختلافات طوری نیست که رابطه شورا باشهرداری را زیر سووال ببرد.
وی اظهار کرد: اکثر قریب به اتفاق اعضای 9 نفره شورای اسلامی شهر گناوه از شهردار ومجموعه شهرداری حمایت می کنند.
وی ادامه داد: اعضای جدید شورای اسلامی شهر ازبدو فعالیت، باشناخت و بررسی مشکلات و مسایل مختلف با برپایی نشست های متعدد، برنامه ریزی هایی مهم را برای حل این مشکلات و نیازهای ضروری خدمات شهری و شهرداری انجام داده است.
عرب زاده گفت: پیگیری و رایزنی های فراوان با شهردار در کاهش بدهی 49 میلیاردتومانی شهرداری یکی از برنامه های این شورا بوده که حدود 9 میلیاردتومان آن تاکنون پرداخت شده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه ادامه داد: در بخش خدمات شهری طرح جانمایی چهارنقطه از شهر برای احداث پل هوایی انجام و طرح آن آماده و بزودی اجرایی خواهدشد.
وی گفت: جانمایی پلاژ بانوان که در کمیسیون بانوان بررسی شده بود مشخص و دربخش شمال خورشمالی ساحل احداث خواهد شد.
وی ادامه داد: این طرح با پرداخت اعتباری که استانداری قول آن را داده اجرایی می شود.
عرب زاده گفت: جانمایی دو دکل مخابراتی رایتل نیز براساس درنظرگرفتن مسایل ایمنی و بهداشتی کارشناسی شده بزودی نصب و خط رایتل در شهر گناوه راه اندازی خواهدشد.
وی افزود: طرح احداث سه پل در شهر نیز در برنامه کاری قرارگرفته که در روی خور شمالی، ورودی و دره خرگوشی ازطریق اعتبارات استانی و شهرستانی درسال جاری اجرایی خواهدشد.
عرب زاده افزود: کمیسیون های شورای اسلامی این شهر به نسبت سال های گذشته فعال تر شده و بحث آسفالت کوچه ها را که حدود 90 درصد آن انجام نشده و نیاز بازسازی و آسفالت دارند دردست بررسی دارند.
وی ادامه داد: حدود 40 هزارمترمربع از کوچه ها شهر که حدود 80 کوچه است زیرسازی انجام شده است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر گناوه گفت: فاز سوم بوستان خور که از بزرگترین بوستان های استان بوشهر خواهدشد، با جذب اعتبار بزودی در همین ماه اجرایی خواهد شد.
وی اظهارکرد: دراین بوستان بازی های آبی، آلاچیق، فضای نمایشی و خیابان تردد خودروهای امدادی درنظر گرفته شده است.
وی گفت: خیابان حرم تا حرم نیز تا دهه فجر به پایان می رسد و احداث میدان امام علی (ع) نیز با همکاری شهرداری و شرکت نفت برای اجرایی شدن دردست پیگیری است.
عرب زاده افزود: طرح کمربند فضای سبز و ایجاد مکان های رفاهی حاشیه دره نیز آغاز شده و درطول سال ادامه خواهدیافت.
وی راه اندازی نهالستان شهرداری را از دیگر اقدامات دیگر برای توسعه فضای سبز شهر عنوان کرد و گفت: با راه اندازی این نهالستان از بارمالی که برای خرید نهال از نقاط دیگر شهرهای کشور بر شهرداری وارد می شد، جلوگیری کرد.
وی ترمیم و بازسازی 70 درصد ناوگان ماشین آلات شهرداری، آب پاشی خیابانها، تجهیز آتش نشانی، نصب شیرآلات در سطح مغازه ها و حمایت از تیم های ورزشی و گروههای هنری را از دیگر فعالیت های شورا و شهرداری عنوان کرد.
سخنگوی شورای شهر گناوه درخصوص وضعیت بودجه شهرداری گفت: با برنامه ریزی های انجام شده ازجمله مصوب شدن افزایش عوارض ها ، وضعیت بودجه و درآمد شهرداری روند روبه رشد و افزایش درآمد داشته ایم که این روند در ارتقای رتبه شورا و شهرداری بسیار مهم است.
شهر گناوه به عنوان مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد. ک/2
7476/637/539


24/07/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن